On sanonta että paikat on v....n kipeänä niin miten kipeänä ne on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 13:16

Tuttuja virtanaan... Tiedä tuota, varmaan kipeet on paikat. Vai johtuiskos rakenteesta ja sen luomasta mielikuvasta?? Tätä täytyisi varmaankin pohdiskella syvällisemmin... hmmm.... pitänee paikata asia.

Lisätty: 13.02.2010 - 15:54

Lueskellessani noita vastauksia... Jos tää on miehen keksimää, niin kukas ois keksiny väittää sormistaan sen, et niin on kuin nippu k...... Noistakaan vempeleistä ei varmaan kaikki ole kuiteskaan samaa mieltä. Ei jotain hyvää, jos ei huonoakaan. Taas on huomioitava ne molemmat puolet kolikossa... Ja toivotaan kaikille yhtälaisesti se hyvä vaan! Molemmille osapuolille sukupuoleen katsomatta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 12:08

tosi kipeet tietykii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 13:03

No,on se joskus niin v....n hyvääkin ja ties mitä.Ihmisillä joilla on heikonpuoleinen sanavarasto käyttävät sitä täytesanana lauseissaan.Kun jonkun puhujan "täytesanat" otettaisiin välistä pois niin eipä siihen paljon asiaa jäisi....;O

Lähteet:
..tana kun ..tutti...ja niin hel...tin kovasti jum..ta mentiin...helve..n lujaa ja saat...asti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2010 - 14:00

Taitaa olla miesten keksimä sanonta, kun eivät sen paikan kivuista tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 14:20

Samaa mieltä kissanaisen kanssa, mutta varmasti paikat ovat silloin tosi, tosi kipeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 17:04

Noita nuorempia henkilöitä kun kuuntelee esimerkiksi bussissa, niin joka toinen sana on just se alaosaston voimallinen sana.Siitä sanasta on tullut tosi kuuluisa, kun tarvitaan vähän lisää voimaa. Siihen keksitään varmaan joku vieläkin voimallisempi, jahka nähdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:35

Ihan niikuin matkalaukku totesi..kyylee kyllä paljon tuota v..sanaa...Eikä ne ymmärrä koko värkistä mitään....luulen....ei aina niin hirveän kipeä tarvi olla....mutta v....n kipee on hauska sanoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:52

Niin kipeeenä ilmeisesti, et korvien väliin sattuu.... ja paljon...tiiä sitten......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 04:58

Sananmukaisesti,kirjaimellisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 12:21

se ei ole koskaan ollut kipee - ei voi verrata ;)
tuo v -sana on vaan niin ärtsy tehosana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:03

Ei ole ko paikka ollut kipeänä, joten en voi verrata mitään kipua siihen.