Mitä meinaat tänään luantaina touhuta??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 14:26

Kiitos kysymästä liisukka, aamukahveet join, linnut ja kissat ruokin, hiusten pesu, jonka jälkeen lähdin ajelemaan Hämeenlinnaan, äitiä katsomaan vanhainkotiin, siellä kävin kaupassa ostamassa hänelle ystävänpäivätuliaisia, ja sitten ajelin kotiin Hesaan ja tulomatkalla marketissa poikkesin ostamaan huomisen sapuskatarvikkeet, puolisen tuntia sitten kotiuduin ja eikös puhelin soinu ja nuorin poikani kyseli, jot jaksaisiko viel tään reissun jälkeen kattoo heitin tyttöjään kun heitil viel muuttohommat kesken, no lupasin...... sanosin tosin, et aion kattella loppuillan/yön isoi kisoi:), jot tällast mulla....tänään....
Mites siun lauantainpävän ohjelmaan kuuluu?

Kysyjän kommentti

Kova meno oli täälläkin..itsehän sitä haluan..että on vipinää..ja meno päällä..pitää niin pirteänä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 01:00

aamulla pitää lähteä rättikauppaan
päivällä ehkä saunotaan
illalla teatteriin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 02:03

Toivon että ois parempi päivä kuin eilinen! Ainakin tarvitsee pestä pyykkiä ja siivota iso peili lattialta.. tai siis sen sirpaleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 04:59

Aloitin jo laittamalla rokan porisemaan klo 4.30. Pari työasiaa lupauduin hoitamaan, siivousta, pyykinpesua ja ehkä kaupassakäynti. Ja lottoamassa pitää käydä. Porukkapelin anomus tehdä.

Nyt hörpin aamukahvia ja surffailen....

Oikein mukavaa lauantaita kaikille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 06:59

Hiihtämään ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 07:51

kauppoihin pitää ainakin mennä, mieheni kotiutui 2 viikon työkeikalta ja jääkaappi on aika tyhjä, ja pitää yhdelle pikkuihmiselle mennä taulutelkkari ostamaan.Ja loppupäivä oleilua vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 07:54

Uimahalliin kirmasen ihan kohta, muorille, lenkille ja Aaah koti-iltaa viettämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 07:56

En mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 09:54

Päivä menee keikkuen kaikenlaisen työn merkeissä ja HUOM!!!! Illalla alkaa olympialaiset tosissaan ja tv: edessä on sitten pieni kahden viikon putki edessä! Hallelujaa!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 10:26

pient järjestelyy kodissa pakkaan kimpust ja kampsut, sit siirryn tuon raisioon viikoksi , hoitamaan 4 koiraa vauvaa ja yhtä isompaakin mummin kultatyttöstä , jot siin sitä touhuu , kaupassa käyn toki, sainkin jo listan mitä ruokia teen ens viikolla , silloin pitää kaikki toiveet täyttää, kun toinen niitä toivoo , jopa ruankin suhteen... siksihän me mummit ja ukkit olemme ....kait :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:04

Mitä mieleen ja eteen tulee .Kävin yhtä lintulautaa maalaamassa ja korjaamassa.Nyt kuivuu siellä verstaalla.Täytyy käydä hiihtämässä ainakin ja sauna lämmittää. Ulkona kissojen kanssa .Uuneja lämmittää ja puita kanniskella.Postiakin täytyy kävellä hakemaan.. Meille tulee posti laatikkoon 1.km päähän. Lehti aamusella ja kirjeposti klo13 aikaan.Kivaa kun päivät on paljon pidentyneet.Kerkii vaikka mitä.Mielikin virkeämpi.Aurinko saisi paistella ,täällä on pilvistä 10 -Muuten upeat lumi maisemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:11

Tänään on jo siivottu. Nyt sit pestään pyykkiä ja ruokaa laitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:12

Lähden iltaan töihin, klo 13 - 21.30.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:46

Päivällä taas kolausta, yöllä on tullut lunta roppakaupalla. Päivällisen jälkeen pitäisi sanakirja kourassa vastata yhteen norjan- ja kahteen englanninkieliseen mailiin. Saksankielisen jätän sunnuntaiksi ja ruotsalaiset ystäväni saivat postia jo eilen. Suomeksi kirjoittelen joka välissä, aina kun siltä tuntuu.
Iltaseitsemältä saunaan ja sitten jännittämään Ollin ja Ahosen puolesta. Loppuilta lueskelua ja piponkutomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:54

Tänä luantaina...ystävänpäivä juhlat kaupungintalolla(huomenna ystävänpäivä?) ja siellä pienimuotoinen teatteriesitys ja sen jälkeen ehkä soittelen jotain vanhaa kunnon kitarasooloa...Sitten avaan konjamiinipullon ja pyydän jonkun ystävän kylään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:57

Aaamupäivä vähän remppahommia ja sitten klo 14.00 ristiäisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2010 - 13:57

Ruoan tekoa ja ilta meneekin olympialaisia seuratessa sekä suurin osa yöstäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 14:25

Töissä meni aamupäivä aika nopsaan ja sitten vaan lepäilyä, hyvää ruokaa ja illalla saunaan. Ajoissa nukkumaan sillä aamulla kello pirittää taas viideltä ja eikun duuniin.