Oletko leiponut koskaan pullaa veteen?Siis ilman maitoa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 17:04

Teen pullataikinan aina veteen, rasvana joko kasvismargariini tai laktoositon voi.

Lähteet:
leipuri

Kysyjän kommentti

Minä myös..ja hyvää tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 22:22

Yhdessä työharjoittelupaikassa pullataikina tehtiin aina veteen, margariinia tai voita ei käytetty vaan öljyä. Paikka oli mielenterveyskuntoutujien hoitopaikka. Paikan pitäjä oli vielä kasvissyöjä. hernekeittokin tehtiin soijarouheeesta. Yök. Kotona leivon aina pullataikinan maitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2010 - 22:36

No en ole sitä kokeillut, mutta pannaria olen tehnyt veteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 04:44

Oon leiponut pullan veteen. Tosin voita ei sitten mikään voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 08:02

En sitten ikuuna päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 08:05

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:27

Olen leiponut veteen,tulee paremaa kuin maitoon tehtynä ja minäkin pystyn syömään niitä.Muuten en pysty syömään jos otavat tavalliseen laktoosia sisältävään maitoon tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 14:29

Jos teen itse pullataikinan niin teen sen aina veteen. Kukaan ei ole tiennyt vaan kuvitellut maitoon tehdyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 17:21

Teen pullataikinan laktoosittomaan maitojuomaan,rasvana käytän Becelin juoksevaa paistorasvaa, sitä sydänmerkkistä.

Lisätty: 13.02.2010 - 17:22

Olen kokeillut veteen yhden kerran. Ei tarvitse tehdä toista kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 17:48

Olen leiponut kun maito oli loppunut ja voin sijasta käytän öljyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 10:39

Olen tehnyt ja laittanut maitojauhetta sekaan tuli ihan hyviä voita joukkoon.En koskaan ihan veteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:15

Huomenna taas, menee osa paikkaan jossa ei maitoa käytetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 12:24

eilen viimeksi. ihan hyvää se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 11:20

Olen kyllä joskus. Pullaa en ole leiponut ylipäätään ainakaan viiteen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 16:57

En ole leiponut, mutta olen syönyt sellaisia pullia jotka oli leivottu persikkamehua nesteenä käyttäen. Ihania.