Onkos tullut talvella pyöräiltyä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 11:49

Joka päivä useita kilometrejä kesät talvet.Talviajoonkin tottuu mutta keväämmällä se on "taitolaji".

Kysyjän kommentti

Hyvä Tertsi..kunto paranee..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.02.2010 - 22:14

Saan itseni telottua varmaan helpommallakin, joten en pyöräile talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 22:15

en ole ikinä ajanut talvella pyörällä, kesällä enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 22:23

Joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 23:33

ei ulkona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 23:33

Lumipyöräilyä,en ole niin seikkailunhakuinen,mutta talviaikaan olen ajellu,kun asustelin Amsterdamissa ajelin paljon fillarilla talvisaikaan.Viimeksi ja nyt ollessani etelälounaisRanskassa,vaikka ei ollut lämmin kuin kesällä,mutta ei lunta eikä olosuhteet muutenkaan suomiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 01:04

on tullut muttei se mikään intohimo ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 04:43

Ei ole tullut pyöräiltyä tänä talvena. Tie on niin pöppyrässä ollut useimpina aikoina ja kapeahko kylätie ei herätä intohimoja näin liukkailla moiseen - itsesuojeluvaistoako lienee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 08:06

En harrasta pyöräilyä minään vuorokauden aikana.Kuntopyörälläkään en oo pitkään aikaan polkenu.Pitäs kyl alottaa se muun liikunnan lisäks.

Lisätty: 13.02.2010 - 16:08

Siis en minään VUODEN AIKANA tarkotin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:29

En pyöräile koskaan talvella.Nuorena oli pakko koska en voinut muuten töihin kulkea.Mutta keväällä taas aloitan pyöräilyn kun lumet ovat sulaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:30

joo mulki menee kymmene kilsaa arkipäiväistäisin talvet kesät aina samaa tietä :|

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 21:28

Uutena ollessa oli 25 km työmatkan sivu ja moottoripyörällä ajoin kesät talvet sen. En tiedä kehittyikö tasapainoaisti vai ajosilmä. Muutamalla kuperkeikalla ja mustelmalla selvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 02:30

Luulen, että jäätyisin hengiltä ja kurkku olisi jatkuvalla syötöllä kipeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 16:12

On tullut pyöräiltyä tossa meidän alakerrassa. Siinä on kippurasavinen kunto pyörä ja rullat ,saa laittaa oman pyörän rullien päälle.Mikä on aina jännää kun siinä tasapainolla merkitystä.Pyörällä ajan kun lumi on pois .Se on kesäpyöräilyä.Sillä mennään joka paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:17

Ihan läpi vuoden pyöräilen. Tiet aurataan täällä niin hyvin ja reippaasti että vaikka sataisi lunta kuinka paljon tahansa niin joka päivä on päässyt pyörällä kaupunkiin ja takaisinkin - ainakin vielä.
Jopo toimii kesät talvet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 16:56

Kaikki kiva on jäänyt kauas lapsuuteen. Sen voin kuitenkin sanoa, etten suosittele ostamaan kananmunia kaupasta jos on liukkaalla pyörällä liikenteessä.