Matkustatteko paljon junalla??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 21:58

Ehkä 2' vuodessa .Todella vähän.Että hävettää kertoa.

Kysyjän kommentti

Samoin täällä..vaikka kysyin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 18:36

kohtalaisesti

kotimaassa: Helsingistä Vaasan korkeudelle, sitä pidemmät välit lentäen

ulkomailla: riippuu paljon maasta, esimerkiksi Japanissa, jossa on ehkä maailman hienoin ja toimivin junaverkko, tosi paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:41

Suurinpiirtein kerran kuukaudessa.
Viime viikolla ensin Joensuu - Helsinki ja parin päivän päästä sama matka toisin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:44

Vain paikallisjunilla, viimeksi hienolla Flirtillä. Oma auto on paljon halvempaa, varsinkin kun 2 kyydissä ja kun tykkää ajaa. Mutta Eurooppaan ja varsinki Sveitsiin pitäisi vielä päästä junalla.
www.seisake.net/kuva.php?id=...-31&s=

Lisätty: 12.02.2010 - 22:34

Juna - kulkeeko ne nykyään ? muuta kun kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 19:05

matkustaisimme enemmän junalla avomieheni kanssa, mutta
vielä ei ole suomenmaankattavaa junaverkkoa ole mihin pääsisi rullatuolihenkilö joka tarvisee saattajan matkalle, tai että edes yleensä pääsee junaan sisälle.
mm. kerran matkustimme junalla Seinäjoki-Helsinki invavaunussa,
mutta, mutta, inavavunun vessa oli epäkunnossa, lappu oli ovella : vessa yläkerran vaunussa.
konnari kertoi että ei invavessaa voi käyttää, kysyin onko tarjolla kroonikkovaippoja.

ihan mukavuuden takia olisi tosiaan hauska junassa matkustaa.............jos ....jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2010 - 19:37

Autoton kun olen, niin junalla ensisijaisesti tai sitten bussilla. Riippuu määränpäästä kummalla pääsee perille asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 19:50

Tku-Hki useasti kuuaudessa pendoliinolla.Jotenkin kaipaan niitä vanhempia junia kun oli tunnelmallisempia,tilaakin enemmän ja kiskot"kolkuttivat".Nopeampia nämä uudet tietysti mutta tuolla rantaradalla on kait toistakymmentä tunnelia missä korvat menee lukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 19:54

Ennen matkustin paljonkin jopa näissä idyllisissä puuvaunuissa joissa koivun savu haisi, myöhemmin satunnaisesti Helsinkiin työasioissa. Nykyisin en juuri ollenkaan, korkeintaan reissusta tullessa kun en omaa autoa jätä sinne kalliiseen parkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 20:19

Aika vähän on viime aikoina tullut matkusteltua junalla. Juna on muuten mukava tapa matkustaa, jos vain aikataulut ja reitit sekä omat tarpeet kohtaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 21:00

joku 10 kertaa vuoden aikana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 23:34

en enää ku on ajokortti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 23:37

Pendolla olisis kiva mennä Hki-Tku väliä,mutta muuttunut IC-junaksi,kuitenkin mieluummin ja nopeammin pääsen duuniin junalla kuin linja-autolla,vaikka siinä olis tunnelmaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 08:07

Enpä juuri Junaa tarvitse.Metrolla" matkustan "lähes päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:31

En kulje junalla juuri koskaan.Koska meillä on auto jolla yleensä liikutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 12:00

Armeijassa viimeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 23:03

En. Viimeksi pari vuotta sitten, kun poikani tahtoi eka kerran elämässään päästä junaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 13:36

Juna on aika vieras kulkueneuvo minulle. Ehkä kerran viidessä vuodessa teen junamatkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 16:43

Voi siitä on aikaa enemmän kuin muistankaan milloin olen junalla viimeksi matkustanut. Oma auto on niin äärettömän helppo liikkumisessa paikasta toiseen.