Oletko ajanut ?

Esim. autoa ratti vaihteella ? , Panssari vaunua vai lasten rattaita . ??????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 17:11

Olen ajanut sellaista foordia ,fairlaine 500 siinä ratti vaihteet 1971v,malli Paketti mersua siinä automaatti vaihteet jopa.Kottikärryt tulleet hyvinkin tutuiksi ja lastenvaunut en rattaita.Moottorikelkkaa ja raktoreita valmetti ja internationaalia.

Lisätty: 12.02.2010 - 17:14

Verkkua joka käynnisty veivillä ja lattia vaihteet ja hiisiä siinä ratti vaihteet.

Kysyjän kommentti

fairlaine 500 olen ajanut minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 17:12

no oon .. vaunui/ rattai muutaman vuoden ja mäet vapaalla autollakin useasti.. nyt hieman mietin , et olex mä tajunt tätä kyssärii sit oikke laisinkas .. :) niin ja rattivaihde oli kyl joskus isän autos , taas pihal ko lumiukko .. :)).. pansarriautoo en ikän ol ajant .. :) pitäiskö men tirsoil, ny ei järkikään juokse .. plääh , kääk :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 17:40

Aikaisemmissa autoissa ,mossessa olirattivaihde,sekä pösössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:19

Kyllä vaan rattivaihteisella rynnäkköpäärynällä (Saab 96) ja Hiacella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:21

Kyllä Saab 95 ja 96 niissähän oli rattivaihde, niitä on ollut montakin, vapaakytkin oli niissä myös hyvä juttu. Ne oli autoja ne. Toivoisin salaa, (mutta turhaan) että Saabi rupeaisi valmistamaan "Kansanautoja" nykyisten pöhöautojen sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2010 - 19:15

Lasten rattaita työntänyt juu, mutta että ajanut, en nyt sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 19:57

Lasten vaunuja ja rattaita aikoinaan kovinkin mutta ei niissä ainakaan vielä silloin minkäänlaisia vaihteita ollut....Laivastossakaan ei panssarivaunuja ollut mutta tykkejä laivoissa riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 20:09

Rattivaihdeautoja useampiakin, esim. Peugeot 403 ja 404, Saab 96, erilaisia amerikkalaisia.
Sateenvarjokahva tyyppisellä vaihdekepillä varustettuja, esim. Renault 4 ja 5, Citroen 2CV (Rättisitikka).
Sekä lukuisia muita erilaisia vuosien varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 20:11

Saab 96 ja joku pösö... lastenvaunuja oon työnnellyt, mutten niissä huomannut kuin yhden vaihteen etiäpäin ja toisen taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 21:04

polkupyöräs on ainakin "ratti" vaihteet

Lisätty: 13.02.2010 - 09:29

no lisätään ny tähän kutakin gategoriaa yksi värkki mitä olen ajanut
auto: ford mondeo
Raktori: esim john deer
Moottorikelkka : lynx 950cc
Mönkiä: can-am 800cc
sarvitraktori
mopo: honda monkey

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 21:35

Fillaria olen ajanut missä on vaihteet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 23:42

Kuplavolkkari,Saab-96,joku Mersu 1800??,ekoilla(Suomessa) Huyndailla,yms olen ajanut,automaattivaihteisella Mustangilla,potkukelkalla,Lynxillä,Lintsin autoilla,fillarilla yms.en muista enempää,kun toi lista jo hengästyttää.Lastenvaunuja työntänyt eteenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 12:01

Joo eka mersu oli ratti vaihteella ja panssarivaunun kyydissä olen ollut rattaita olen ajellut silloin ennen ahkerastikkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 16:52

Joo, Saabissani oli rattivaihde joskus Kauan sitten.Morris-Minissä oli lattiavaihde, aika pitkä karahka, verrattuna nykyisiin pieniin Nysa-vaihdekeppeihin.Potkukelkka kuuluu nyt jokapäiväiseen kulkuuni matkantekovälineeksi. Siinä TULEE huvi ja hyöty molemmat Yhtenä pläjäyksenä.Polkupyörää en ole ajanut, senjälkeen kun sain 5 vuotta sitten sydäninfarktin pyörän päällä.

Lisätty: 13.02.2010 - 16:53

No, unohdin ne lastenvaunut ja rattaat. Nyt ajelen joskus lapsenlapsen vaunuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 23:06

Olen ajanut aikoinaan Saabilla ja Toyota Hiacella, joissa rattivaihde. Ja lastenvaunuja ja -rattaita on tullut lykittyä kerta jos toinenkin , enää ei tarvetta moiseen hommaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 21:48

sotapeleis kyl tankkei

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 16:41

Olen ajanut rattivaihteisilla autoilla. Omani on automaatti ja näin ollen vaihtaminenkin onkin sitten helppoa.