Onko tapana hommata viikonloppu pullo...........

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 23:22

Eipä tule hankittua perjantai- tai minkään muunkaan viikonpäivän pulloa. En ole raittiusintoilija, mutta arvostan niin paljon vähää vapaa-aikaani, että vietän sitä mieluumin urheiluharrastuksissa.

Kysyjän kommentti

Rehtiä puhetta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 14:29

enpä muista koskaan ostaneeni moista. olen käynyt kerran viime vuoden puolella alkossa - lahjapulloa ostamassa. kaupasta kannan nestemäisenä maitoo, joskus tuoremehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 14:40

Ei oo tapana pullojen hommaaminen.Nautin elämästä muilla keinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2010 - 14:45

Ei ole tapana, kun en juo viinaa enkä viiniä, en myöskään likööreitä. Joskus ostan muutaman oluen, mutta sitäkin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 15:00

Aikoja sitten oon poistanut kirjat hyllyistä ja lasisilla laulukirjoilla täyttänyt.Nytkin jo tekis mieli korkata mutta huomenna illalla pitäis esiintyä teatterissa ja tänään täytyy hoitaa tyttöystävän koiraa niin korkkaankin vasta huomenna klo 21 jälkeen...Elämä kun on täynnä haasteita ja vastuuta niin ei se aina passaa nautiskella...Mutta onneksi on tuota selkärankaa vaikka kipeääkin...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 15:01

ei ole tarvetta perjantaipullon hankintaan,
ei siitä syystä että lasiin syljeskelisin,
vaan koska kaapissa piisaa vaikka olisi kuinka pitkä perjantai edessä,

aikanaan tarttui sellainen paha tapa kanniskella niitä tax-free kasseja ja jatkuvasti maailmalla ravanneena tuo kaappi täyttyi aika monipuolisella valikoimalla, sieltä voi käydä korkkaamassa kun siltä tuntuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 15:17

Samoin kuin VV,näiden seinien sisältä löytyy arsenaalia tarpeen vaatiessa.Alkossa en ole vuosiin käynyt,muuta kuin seuralaisena ja uteliaana katsastamassa valikoimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 15:23

SAmoilla linjoill VV kanssa, joskus pitää ulkomailta tuoda pullo, 'kun se on niin halpaa'...
Nyt on varastoa , onkohan ne pahan päivän varalle:-D

Alkosta viime viikolla ostin 1 punkku pullon ja se on juotu.
ja sitä enne oli suur ostos peräti 1 olut , (erikois).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 17:20

niin ei tarvitse olla perjantai tai maanantai , sit kun silt tuntuu , mut koht hilpasen laittaa sähkön tohon saunaan ja otan parit oluset , voi olla , et jonkun muunkin naparterin, mut isäntä just hihkas , et sauna kahveen kans ois laskiaispullukat .. njam.. syön sen nautien ja huonoo omaa tuntoa tuntien .. , mut onhan se vähän niinkii, jot pulla päiväs , pitää luut piilos vai kuis sit :)).. hyvää viikonloppua napsulaisil .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 17:35

Alkosta ei viikonloppu-pulloa, mutta kuukausi-pönikkä Chileläistä punaviiniä, ruuan kanssa la ja su, 3 L pönikästä kun saa 16 lasillista = 2 hlö x 8 päivänä.

Lisätty: 12.02.2010 - 18:34

Muun juotavan (valkoviinin) olen aina tehnyt itse, nykyään "valmispakkauksista" esim. Karahvi Liebfraumilch pakkauksesta saa 25 L jolloin hinnaksi tulee 0,53 e/L. Makuun tottuu ensijärkytyksen jälkeen. Sitruuna happoa ei kannata laittaa ohjeessa olevaa 50 g, vaan ainoastaan n. 10-15g. Sokerista 1/2 kg fariinia niin saa kauniin värin ja maun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:18

Saunakaljat löytyy tarvittaessa lattialla olevasta Mallasjuoman Lahtikosta.
Väkevämpää myrkkyä ei täällä tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:22

Kyllä tosi harvoin tulee viikonloppu pulloa hommattua...mutta joskus..jos on tulossa vierata..
On mukava ottaa pari lasillista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 21:05

kyllä sitä lava tulee perjantaina haettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 01:08

kyllä lääkekaappi on siinä kunnossa ettei erikseen viikonlopuksi tarvitse täydentää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 12:03

Ei ole sillä kaappi aina puolillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 02:27

Jos joka viikonloppu täytyy saada pullo, se on oikeasti jo riippuvuutta.

Eipä ole tapana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 23:08

Meillä on yleensä aina muutama viinipullo kaapissa, joista avataan miehen kanssa yksi perjantai-iltana ja toinen lauantai-iltana. Mutta jos putelit on loppu niin ei ole paniikkia lähteä uusia viikonlopuksi ostamaan, ilmankin tullaan toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 16:37

Tapoihini ei kuulu, mutta en myöskään kiellä ostaneeni.