Äänestänkö toiseksi parasta?

Kävin äänestämässä parasta vastausta. Muut kysymykset olivat niinkuin ennenkin, mutta siihen, jossaTuutikki58 kysyi Nielsenin kuluttajapaneelista olivat jo käyttäjät ja ilmeisesti kysyjäkin jo valinneet Arnipopan vastauksen parhaaksi. Silti muiden vastausten alla oli siniset "äänestä tätä vastausta"-palkit. Arnipopan vastausta ei enää voinut äänestää.
Valittiinko siinä toiseksi parasta?

Avainsanat: paras vastaus napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 02:25

12.2. mun käydessäni palstalla, koko Napsu oli alhaalla päivityksen vuoksi. Ollut varmaan bugi.

Kysyjän kommentti

Taisit olla oikeassa, niinhän siinä oli kai käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 15:09

Ihmettelin samaa itsekin. Olen luullut, että jos kysyjä on jo valinnut parhaan, ei muilta enää kysytä. Vai oliko tässä kohtaa systeemiä bugi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2010 - 19:49

Eikä minun äänestettävissä ollut tuollaista kyssäriä eikä vastauksia ollenkaan. Mihin lie kadonneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 21:06

on se tietoliikenne vielä niin alkeellista ja havoittuvaa että kaikkea voi tapahtua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 22:57

En ole huomannut..että voisi äänestää..toiseksi parasta vastausta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 16:34

Joskus olisi paikallaan että voisi äänestää toiseksi tai kolmanneksikin parasta.