Oletko tutustunut nyt paljon puhuttuun Google earth ohjelmaan ?

www.youtube.com/watch?v=3ksw...ature=fvst

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 10:56

Joo tääkin mummo käveli just silloin pikku housusillaan pihamaalla...pitää varmaan valittaa, kun näyttivät vaan sireenipensasta..

Kysyjän kommentti

No älä huoli kyllä ne päivitää ohjelmaansa. Ei kun ulos vaan käppäileen pikkareissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.02.2010 - 10:11

Kävin sitä vilkaisemassa. Normaalia katukuvia siellä näin. En mitään poikkeavaa, kuten lehdet kirjoittelee. Mutta en katsonutkaan kuin tiettyä kaupunginosaa tietyssä kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 10:40

Samoin mulla,pitäisköhän vetää herneitä nenuunsa,kun näyttivät mun kamarin ikkunaa,ehkä ruudut kaipais pesua tms.sattumalta en kurkkinut verhojen välistä tms.JOS olis ollut vähät vaatteet yllä,olisis kait aiheellista nostaa iso case vs.Google=Pate><Google;ei mikään vuosisadan rakkaustarina ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 10:48

toos kuvas tuli kaik hyvin ja ytimekkäästi sanottua , mitä mielt minäkin olen koko googlen uudistuksesta... onneks asutaan tääl keskel eimittää , eipäs google autokaan tän löytän, mut joskos sit google helikopteri ...kai ne koht alkaa pörrää sillä vekottimel , saa mökkikuvaa ja paremmin sit kuvatux ihmisten tekemissii .. pah :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 10:55

Olen ollut kyseisen ohjelman käyttäjä vuosia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 10:55

Onhan siihen tullut tutustutta mm.siitä syystä, että siellä näkyy kotimme ja automme jolla olimme palailemassa mummulasta kuvaushetkellä kotiin ja sen kautta voi tarkistella todella helposti eri paikkakuntien teiden todellista kuntoa ym. kiinnostavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 11:28

Kylläpä sitä on tullut selailtua. Onko ko. palvelulla mitään järjellistä käyttöä. Tietysti mikäli menet vieraaseen paikkaan saat hyvän näkymän siitä mutta ei ole kovin kattava kartta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 11:56

käytän säännöllisesti kun menen esimerkiksi uudelle uimarannalle,monta kertaa on säästynyt reissu koska en ole pitänyt paikasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 12:16

Kyllä sieltä meidänkin asuinpaikka löytyi, hiljaista oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 13:36

Kyllä minä taloamme sieltä katselin ja pojan taloa myös, miniäni ja äitini näyttivät olevan pihalla ,kaunis kesäpäivä se kuvausauto täällä kierteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 15:29

Eipä avautunut juttu mulle.Yritin ja näin vain jotain Moskovan takametsiä ja nekin satelliitilla kuvattuja....Jollain autollahan ne viime kesänä kierteli kuvaamassa.Täytyypä kysellä jälkikasvulta kun ovat faijaansa viisaampia ainakin näissä nettijutuissa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 19:17

Kyllä kävin katsomassa. Tosi tarkkoja kuvia. Tuttuja ihmisiä näkyi pihoillaan ja samoin autojen rekkarit selvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 21:08

uskokaa pois , koko ohjelma viedään vielä käräjille lukuisista kunnian loukkauksista ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 21:39

Kyllä katsoin omaa taloa..ja mies näytti olevan pihalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 19:25

Niin kauan kuin se on olemassa ollut, olen sitä myös käyttänyt.
Matkojen varaamisessa oiva apu, kun näkee hotellin ympäristön, etäisyyksiä ja kaikkea tarpeellista.
On kuin tuttuun paikkaan menisi, kun on etukäteen nähnyt paikan "omin silmin".
GE on minulla muutenkin lähes jokapäiväisessä käytössä. Kuviani on siellä muutamia kymmeniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 14:23

en ollu ainkaa pihal

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 17:11

Kyllähän tuolla tuli käytyä muutamia tuttuja paikkoja vilkaisemassa.
Tyhjänpäiväisiä syyttelyitä kunnian loukkauksista.
Pitäiskö ulkona kulkea huppu silmillä, että ei vaan kukaan tunnistaisi . . . .
Onkohan näillä älähtäneillä ns puhtaat jauhot pussissa ????