Pakastatteko paprikaa??pitää kysyä nyt..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 22:03

joskus kun sitä on ollut edullisesti tarjolla, on tullut ostettua vähän isompi pussillinen

silloinpa olen vain leikellyt viipaleiksi ja sellaisina kerta-annoksina pakastanut, hyvänä ja kauniina säilyvät

Kysyjän kommentti

Teen samalla tavalla....meil on näköjään samat kujeet..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 22:10

En rakasta mutta syön mielelläni vaikka leivän päällä.

Lisätty: 12.02.2010 - 06:46

Oli lukihäiriö kun ilman ikkunoita luin :) En pakasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 22:11

En pakasta,kun mulla vain minikokoinen pakastin,parasta kaikki tuoreena käyttää ja nauttia,poikkeustapaus on jäätelö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2010 - 22:12

En pakasta. Syön tuoreena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 22:21

En pakasta. Syön tuoreena ...ja vähemmän tuoreet menee sitten bioastiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 01:31

Luulen, että pakastettu ja sulatettu paprika on mitä kamalinta lillua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 06:43

paprikan voi pakastaa sellaisenaan ryöppäämättä, ilman että siihen tulee makuvirheitä ja C-vitamiinikin säilyy hyvin.
paprika vain pilkotaan, pakataan ja pakastetaan. ne lisätään ruokiin jäisinä.

mutta syön paprikan raakana, en pakasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 07:52

En pakasta, hetimiten kohta aina syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 08:12

Kiellettyjen listalla luuvalopotilaalla. Siitä on rakkaus kaakana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 09:07

En pakasta. Sitä on aina saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:54

En pakasta, tuoreena menee naamariin ja juuri äsken oli kanarisoton joukossa. Osan keitin riisin kanssa ja osan lisukkeena risoton kera keittämättä. Ostin sen kolmen papen pötkön jossa on erivärisiä, hinta kohtuullinen 1:29€ ja kaikki meni...
Jos pakastettuna haluaa niin saa kaupasta erittäin edullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 16:28

Pidän ainoastaan keltaisesta paprikasta ja sen syön sellaisenaan. Ei kerkiä pakkaseen asti, mutta en ole kokeillutkaan.