Mikä virustorjunta / palomuuri sinulla on ?

Minulla Nortton 2010 Toiminut 3 vuotta moitteetomasti. Viime kuussa meni vanhaksi viime vuotinen. Ukko tuli kotiin laittamaan uuden maksoi 75€. Viime vuonna pääsi vanhenemaan eikä enää päivittänyt meni kone sekaisin viikossa vaati uusinta asennuksen Windovsiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 21:04

Norton 360

Tärkeimmät tekniikat:
Virustorjunta
Suojaus bottiverkoilta
Norton Safe Web™
Vakoiluohjelmien torjunta
Norton™ Identity Safe
Palomuurisuojaus

( ja on mielestäni hintansa väärti)

Lähteet:
www.symantec.com/fi/fi/norton/360

Kysyjän kommentti

Paras vastaus noin kannustuksen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 20:33

f-secure intternet securite 2010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 20:37

f-secure soneran kautta päivittyy automaattisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 20:43

Olisko tuo;
www.aijaa.com/v.php?i=5732679.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 21:00

Minäkin otin sen kondomin pois läppärin päältä kun se ei kuulemma oiken suojaa kun ihan toisenlaisilta viruksilta...mutta latasin jonkun avast antivirussuojan ja ei maksa mitään ja hyvin se toimii!

Lisätty: 11.02.2010 - 21:51

Palomuureista en tiijä mittää mut katossa on savuhälyttimet....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 21:18

F-Secure

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 21:19

Minulla kun on tuo Linuksin käyttöjärjestelmä niin ei ole ollut huolta ei murhetta viiruksista.
Eli en lataile mitään ohjelmia, poijaat huolehtii käyttöjärjestelmän kaikki suojukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 21:24

Nykyisen vävyn poika on huolehtinnu meidän koneen alusta alkaen..enkä tiedä mitkä suojaukset on laittanut..että ei pelkoa viiruksista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 21:45

Norman Security Suite 7.10 ja Norman Personal Firewall 1.42 tuli koneen mukana kolmeksi vuodeksi, lisäksi on vakoiluohjelmia yms vastaan (ehkä jopa turhaan) ilmainen Spybot-S&D 1.6.2.0 / 1.6.6.32 se on Suomenkielinen.
Mainostekstiä: Spybot - Search & Destroy havaitsee ja poistaa koneeltasi monenlaisia vakoiluohjelmia. Vakoiluohjelmat (spyware) on verrattain uusi uhka, jota tavalliset anti-virusohjelmat eivät vielä kata.
Näyttää olevan myös SpywareBlaster's se liittynee jotenkin Mozilla Firefox:iin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 22:06

Normanni tuli koneen mukana ja riitänyt ihan hyvin kotioloissa,
(työkone sitten on ihan toisenlaisessa suojassa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 22:19

Avast ja windowsin palomuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 22:35

Norton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 01:30

F-secure

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 04:43

samat suojat kuin ÖÖÖLLÄ ,ei mitään ongelmia ainakaan 10 vuoteen,ja ovat ilmaisia,päivittävät itsensä automaattisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 07:52

f-secure

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 11:04

Mc Afee Security scan joka toimii mahtavan moitteettomasti ilman pienimpiäkään takkuamisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 15:16

Sama setti kuin ööö:llä ja munkilla, eli Avast ja Windowsin palomuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 19:54

F-Secure on toiminut moitteettomasti 4v. Puhdistaa automaattisesti virkset ja haittaoyhjelmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 14:31

minulla on seuraavat avast antivirus ja norton internet security 2010ja hyvin ovat toimineet tähän asti.