heips .. onkos teitil s.posti suomi24.fi .. käväsin siel postia kattomas ja kaik mun postit ol hävinny , onkos teillä sama juttu ?

jotain uudistuksia siel on tehty , mut nyt en sit vaan saanut mitään s.post. auki , jot osaks , joku neuvoa mittee toikin toimii , enen oli niin simpeli ja helppo ...plääh :(

Lisätty: 11.02.2010 - 17:27

taas toimii s.postikin...kaik hyvin sen suhteen...

Lisätty: 11.02.2010 - 17:30

tuulikki 100 mene uudelleen ja kirjaudu ,n. 15 minsaa siit ekast käynnist niin alkaa taas toimiin..

Avainsanat: suomi24.fi s.posti ongelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 07:45

Tallessa näytti kaikki olevan.

Kysyjän kommentti

niin oli ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.02.2010 - 16:45

Se on niin epävarma s-posti kuin olla ja voi. Olen itse vaihtanut jo ajat sitten varmempaan ja muutenkin parempaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 16:49

en ole koskaan sitä postia käyttänyt, enkä edes suomi24.fi sivuillakaan käyskennellyt.
gmaililla on iso postilaatikko, ja roskatkin menevät roskapostiin suoraan......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 17:03

Saako sieltä sivustolta jotain s.postiakin, en edes pääse kirjautumaan koko sivustolle, olen varmaan vielä tyhmempi mitä siellä olevat ihmiset yleensä ovat, eli olen täällä napsussa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 17:04

Aiemmin käytin vaan pitkään aikaan ei ole ollut käytössä. Kysymyksesi vuoksi sinne uteliaisuuttani kurkkasin ja ihan tyhjää näytti vaikka saapuneet-kansiossakin olisi pitänyt olla monta viestiä. En oikein koskaan ollut siihen tyytyväinen ja siksi vaihdoin gmailiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 17:54

suomi24 sähköpostia on uudistettu jo parin päivän ajan,
eilen oli melko kuollut, palaileen henkiin pala palalta,
itsellä pelaa jo kaikki muu paitsi sanomien lähettäminen,
ehkäpä sekin jonkin ajan kuluttua

eipä näyttänyt mitään kadonneenkaan vaikka eilen koko historia oli pimennossa

Lisätty: 11.02.2010 - 18:52

pari vuotta olen tätä sähköpostia käyttänyt, eikä ole ollut mitään valittamista toiminnallisista ominaisuuksista, ihan kilpailukykyinen kaikkien tuntemieni ilmais-sähköposti-palvelujen joukossa

Lisätty: 12.02.2010 - 00:21

nytpä näyttää taas toimivan entiseen tyyliin, eli tosi sujuvasti, eikä remontissa hukattu mitään, mulla on siellä melkoinen posti-arkisto .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 20:09

Suomi 24 sähköposti uudistuu siitä katkokset. Minulla ei valittamista joskus aukee hitaasti.

Lisätty: 11.02.2010 - 20:11

Sähköpostien siirto jatkuu
Sähköpostien siirto jatkuu vielä, jonka takia sähköpostikansiosi eivät välttämättä näy heti ja saatat nähdä ilmoituksen "Määritettyyn postipalvelimeen ei saatu yhteyttä. Tarkista tilin asetukset". Tässä tapauksessa kirjaudu ulos Suomi24 Postista ja kirjaudu sisään aikaisintaan 15 minuutin kuluttua uudelleen. Kansioidesi siirto kestää postitilin koosta riippuen 15 minuutista muutamaan tuntiin.

Kun kirjaudut toistamiseen, sulje tämä ilmoitus ja odota muutamia kymmeniä sekunteja niin sähköpostikansiosi pitäisi olla latautuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 21:12

En ole nykyään käynyt suomi 24 sivuilla..enkä ollut tietoinen..että sitä kautta voi saada sähköpostia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 00:28

Samoin,uusi tieto;olevinaan,mutta kaikkea Napsussa oppii.En kuitenkaan aio käyttää suomi24n sp-ohjelmia enkä muutenkaan viihdy niillä sivuilla.