Onko mitään keinoa että saisi estettyä , Noreplyn ja muiden roskapostien lähettäminen koneeseeni, en tarvitse Viagraa?

enkä mitään deittipalveluja, eikä miehenikään, tulee päivittäin tarjouksia , lääkkeistä Vicodin , Ritalin ym.Roskapostiin menevät kyllä, mutta ottaa silti päähän sellaiset tarjoukset ja mietin saavatko pikkuihmiset niitä myös kun on 2:lla oma kone ja sp.osoite.Vanhemmat kyllä tarkkailevat heitä, mutta jos koulun jälkeen kuitenkin koneella yksin ovat.

Lisätty: 11.02.2010 - 11:27

Tiukka suojaus on kuville jotka seksiin liittyy.

Avainsanat: roskaposti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 15:35

vaikea on saada kaikenkattava suojaus sähköpostiin, ettei sinne jostain jotain roskapostia tulisi.
ja osoitteet ja lähettäjät vaihtuvat, vaikka olisi sama asia.
spamsuodattimia ilmaisia ja maksullisia voi ladata netistä, mutta eivät nekään satavarmoja ole.

hyviä neuvoja molemmilla yllä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 14:15

sähköpostiasetuksista se hoituu,,jos asetuksissa ei ole tällaisia säätöjä niin vaihtakaa s-postipalvelinta ja unohtakaa entinen,,(entiseen voi esimerkiksi vaihtaa sellaisen salasanan joka ei ole missään muistissa niin sitä ei voi enään edes vahinkossa avata.)

Lisätty: 12.02.2010 - 04:23

minullakin on gmail,ei mitään ongelmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 15:04

Hyvä kysymys, yritän vastata lyhyesti
Jos käytössä on Outlook Express, niin klikkaa yläreunasta
Viestit ja
Luo sääntö viestistä... tai
Torju tämän lähettäjän viestit...
Ei kovin tehokasta, sillä lähettäjät vaihtelee osoitettaan
Tähän liittyen katso Työkalut > Viestin säännöt > Torjuttujen lähettäjien luettelo

Lisäksi esim. lapsiperheet voivat ottaa käyttöön "Sisällönvalvonta" jonka asetukset voi lukita salasanalla. Selaimen Internet-asetuksissa > Sisältö-sivulta > Sisällönvalvonta > Ota käyttöön jne.
Kun Sisältö-sivu on auki, klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa ? kysymysmerkkiä, niin ruudulle aukeaa sen sivun ohjeet.

Lisätty: 11.02.2010 - 18:43

Ihmettelen vähän näitä roskapostin ongelmia,
Ennen minulla oli Elisan mail.kolumbus.fi nyt on Welhon sekä Gmailin sähköpostit,
eikä minulle ei ole koskaan tullut mitään roskapostia. (kop-kop).
Epäilen, että suurin ero on siinä, kenen kautta sähköpostit tulee (palveluntarjoaja), ilmeisesti ainakin nuo ilmaiset palvelut eivät suodata mitään roskia pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 20:45

Tässä on käyttämäni suojaus;
www.aijaa.com/v.php?i=5732679.jpg