Onko Napsuilla varvassukkia käytössä? Kaivoin sukkalaatikosta ne esiin ja mahdottoman mukavat ja lämpimät pitää.

Avainsanat: hauskat varvassukat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 09:11

Onhan niitä ja ovatkin oivallinen keksintö. Työkengissäkin käytän eivätkä jalat hikoa niin paljon kuin tavallisissa sukissa. Sitä paitsi varvassukkani saavat mummukat nauramaan...

Kysyjän kommentti

Hauskaa varvas-sukkapäivää muille ja mummukoille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 09:09

sukkalaatikossa ovat, en ole ottanut käyttöön lainkaan tänä talvena.
veikeäthän ne ovat , varvassukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 09:21

Ihan tavallisia sukkia käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 09:29

kyllä niitäkin on ja tykkään , ovat hyvät sukat , mut nuokin ovat ihan makujutskaa , toiset ei voi sietää , kuten kamuseni , joka sanoo , et ei voi niit käyttää hänt ko suorastaan ahdistaa ne sukat jalas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 09:34

Minä pikkuihmisille olen niitä ostellut ja hauskan näköiset ovat, itse en kotona käytä mitään sukkia, jalat on aina kuumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 10:16

En ole koskaan käyttänyt varvas sukkia.tavallisia sukkia käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 10:20

Itse en käytä varvas-sukkia..käytän milelläni seelaisi ihani pehmisia sukkia..mitkä tosi mielyttäviä jalassa....Ostin niitä vata 6 paria..kun oli puoleen hintaan.. Varvas-sukkia olen ostanut lahjaksi ..näille meidän nuorisolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 16:30

Oon saanu semmoset värikkäät, raidalliset lahjaks.Veikeethän ne tietysti on.Mul kerran on ollu jaloissa.Mut mua ahisti niinku cibyn kaveriiki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 18:32

Mul on yhet sellaset saatuna lahjaks joskus, just yks päivä haeskelin ja kaipasin niit, mut en löytäny kuin sen toisen ilosenkirjavan varvassukan, liekö sit pesukone taaaas syöny sen toisen sukan? Mukavat ja lämpimät jalois, jos on sopivast materiaalista ja sopivan kokoset:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 01:22

Pidän etenkin kengät jalassa urheillessani Feelmaxin varvassukkia ja ovat mielettömän mukavat.