Häiritseekö lentomelu paikkakunnallasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 18:48

ei yhtään vaikka helikopteria on utissa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 18:34

Ei kyllä häiritse. Meillä ei täällä ole lentokentää. Pakkasella kun reittikoneet menee korkeuksissa ,siitä tulee välillä vähän kovempi hurina .Mutta ei häiritse.Olisihan se melu tottumattomalle kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 18:49

ei häiritse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 18:49

Ei häiritse, menevät niin korkealla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 18:56

eipä sitä Helsingissäkään huomaa,
piisaa tuota muutakin hurinaa taustamusiikiksi ihan yllin kyllin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:04

Ei häiritse. Täällä päin taivaalla lentävä lentokone on niin harvinainen näky, että kaikki sitä töllöttävät uteliaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2010 - 19:10

Kiitoradan toinen pää on tuossa parin kilsan päässä, mutta ei lentomelu häirsitse, kun pari konetta päivässä taitaa kulkea. Toinen aamulla aikaisin, kun nukun, toinen puolen yön tietämissä enkä sitäkään kuule, vaikka olen hereillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:27

Ei Helsingissä huomaa,mutta just tänään ihmettelin kuuluvaa jyrinää ja ikkunalasien helinää,katsoin ulos ja ylös.Aika matalalla paineli helikopteri,olikohan googlen kuvaajat asialla?
Usein tyynenä kesäiltana puhistaa kuumailmapallo kopassaan porukkaa ylitse ja sekös innostuttaa pihan koirat vallan ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:33

Elisabetit(hornetit) lentävät harva se päivä ja yölentojakin tekevät.Onneksi lyhyen aikaa vain,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:54

ei täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:56

Ilmavoimatkin hoitavat valvontansa muuten kuin puiden latvoja viistäen kuten ennen.
Mig meni mäkeen tuolla Hankoniemellä ja kohta loppui sellaiset lennot. Wiki kertoo 1992 MiG-21 BIS (Karjalan lennosto, Tammisaari) MG-128 syöksyi maahan ohjaajan menetettyä asennontajun huonoissa sääolosuhteissa matalasuunnistuslennolla. Ohjaaja sai surmansa.

Reittikoneet menee kovaa ja korkealta yli, ei kuulu äänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:58

kauhavallahan on ilmasotakoulu ja päivän aikana kuuluu useasti julumatoon jylinä mutta ei sitä enää huomaakaan ku ne mennä jylistää taivahalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:11

Ei ole lentokenttää lähellä..Joskus joku helikopteri menee..mutta ei häiritse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 22:11

Olen vähän hassu, mutta olisin iloinen jos kuulisin lentokoneen äänen. Se antaa ikäänkuin ulotttuvuuden maailmaan jota kutsutaan nimeltä vapaus.Asun tietty rauhoitetulla alueella, ja mun on helppo sanoa mut kun ei oo kokemusta muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 02:14

Hawkit lentelevät joskus yli, mutta aika hiljaisesti ne tällä kohtaa pääästelevät.
Määräykset ovat varmaan sellaiset. Joskus mökillä ne revittelevät aika pahastikin juhannusjuliin harjoitellessaan.
Onneksi täällä ei ole Hornetteja! Niistä lähtee hirveä melu laskukiidossakin, saati sitte temppuillessa.
Sellainen on tosi ikävä aamuherättäjä mökillä, kun on sikeässä unessa ja se räjäyttää täysillä yli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 05:15

Eipä tuosta häiriötä ole kun lentotoiminta ei ole niin vilkasta.asun kiitotien "jatkeella" joten finaalin loppuosassa koneet ovat varsin alhaalla.Ennen oli herätys klo 6 kun matkustajakone laskeutui lähes kattoa hipoen ja asun ylimmässä kerroksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 09:16

Ei häiritse, onneksi kenttämme on naapurikunnan puolella. Eilisiltana oli lentomelua kun helikopterit pyörivät kaupunginosan yllä noin pari tuntia mutta tuo on poikkeuksellista.
Eilisiltana Helsingissä oli kyse Itämeri-kokouksesta ja sen turvaamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 09:45

ei nyt sillee häiritse, meillä kun ei tänne autojen äänet kuulu paitsi jos tuohon pihaan kaartaa, mut muutaman kerran päiväs menee turuust -hesaan kone täst töllime ylitse , eikä mistään kauhean korkealtakaan , jot aina sit tiedän mitä kello on , noin suurinpiirtein... pelastuskoptereita ajelee aika useinkin, ... saaristoon ehkä sit apua antamaan tai jonkkus muualle ....tuol toisel hiekkatiellä oli kyl ainakin viime kesän kolme pienkonetta pellonlaidas ja kaartelivat nousus ja laskus täst yltämme ,mut minnuu ei nekään suuremmin haitannut...ne eivät lenneelleet edes joka viikko ..täst ylitsemme :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 19:14

Ei häiritse, lentokenttä on noin 15km päässä mutta tästä yli ei monikaan mene. Joskus illalla saattaa kuulla laskeutumassa olevan koneen jyrinää, mutta häiriöksi siitä ei ole.