Teettekö usein voileipäkakkua.juhliin?

Itse en usein tee .mutta tyttären tyttö on meillä nyt tekemässä voleipäkakkua huomiseksi..kun hyppysissä taito..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 18:24

ei siitä tiule mitään,
pelkkä yrittäminenkin on epäterveellinen harrastus,
puolet aineksista tulee syötyä jo ennenkuin ne kerkiävät kakkuun

(valmiita sitten ilmestyy jostain tarpeen vaatiessa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 18:30

En ole voileipäkakkua tehnyt .Mutta 10 munan täyttekakkua ,hillo ja vaniljakast-rahka täytteellä.Ai miten hyvää. Kuka antaisi hyvän, hepon ohjeen ,mikä testattu ,voileipäkakusta.Olisin kiitollinen.
Ei syömättä jää omatekemä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 18:48

en tee, enkä oo ikinä tehny mutta tykkään kyllä syödä sellaisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2010 - 19:07

En ole itse tehnyt, mutta valmiina ostanut. Syötyä tuli sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:08

En olevielä koskaan tehnyt mutta olen päättänyt opetella koska itse pidän enemmän voileipäkakusta kuin makeasta täytekakusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:42

En ole tehnyt,mutta varmasti onnistuisi.Mielikuvitus avuksi ja ruokakauppaan listan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:06

Minä olen tehnyt , suvulleni useisiin juhliin, lakkiaisiin, rippijuhliin, synttäreille, äitini on opin antanut kun kylmäkkö oli ja minulla on visioita koristeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:57

Olen tehnyt joskus rippijuhliin. Suoraan katsoin jostain ohjeesta ja hyvät tuli, sekä kinkku- että kalavoileipäkakku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 01:29

Juuri taioin sitä tuleviin pikku juhliin.
Puhelimella. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 01:53

En ole tainnut tehdä kertaakaan. Teen suolapalaksi mieluummin juustokakun. Voileipäkakut tuppaavat olemaan sellaisia vetisiä löllöjä ja nehän ovat vaan paahtoleipää tai jotain, joka ei ole leipää nähnytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 08:16

Teen aina itse . Myös tuttavat ovat pyytäneet ja tottakai teen "tilauksesta"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 09:25

Joskus taannoin se oli suorastaan kiusallinen tapa että kaikkialla oli tarjolla voileipäkakkua. En tarjoa sitä enkä itse valmista myöskään. Suolapalana juhlapöydässä on aina jotain muuta eli esim. pieniä pasteijoita joita teen myös itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 10:53

jossain vaiheessa tein niitä "suht usein" - nyt on jäänyt. ehkäpä taas jonakin suvena