Vielä hehkuttelen yhdellä kysymyksellä.....kenelle kerrot hyvät " juorut "?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 02:25

Hyvät, eli positiiviset juorut saatan kertoa Enkelilleni, ellei ole erikseen kielletty.
Ikäviä en yleensä kerro lainkaan, mutta joskus on pakko, koska minusta näkee päältä, että jokin vaivaa, enkä osaa valehdella.
Ulos näiden seinien sisältä ei lähde yksikään juoru.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 16:29

riippuu siit kenest pitäist kertoa, mut pääasias kultsilleni , eli ukkokullalle , me ollaan parhaat kamut ja sit muille ... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 17:51

yleensä en kenellekkään,
oma mielikuvitus riittä kehittämään tarpeeksi hyviä juttuja, ei tarvitse juoruja levitellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:10

Minulla on yksi erittäin hyvä ystävä ja usein tavatessamme jompi kumpi kysyy, että onkos mitään uusia juoruja. ja jos on niin tokihan ne silloin puolin ja toisin kerrotaan. Ja onhan se fakta, että juoruileminen on ihan terveellistä! Ilkeitä juoruja ei saa silti levitellä ympäriinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2010 - 22:36

Ystävälleni jos on kertomisen veroinen asia. Muuten en kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 01:52

Ei mulla ole tapana juoruilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 08:11

Mamma on kertonut erään kukan nimeksi "juoru", eipä tuo ole juorunnut mitään.
Siis ei ole levitettävää täällä korvessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 09:22

Eipä ole tapana juoruilla, se on aika ruma tapa. Ns. sisäpiirin tietoa tietysti tulee mutta se on pidettävä ihan omana tietona (politiikassa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 10:55

juoruja on monenlaisia. kiertävää juorua ehkä tulee käsiteltyä bestiksen kanssa, mutta se on keskustelutyyliin, ei jatka -eteenpäin - tyyliin.
jos kuulen / mulle kerrotaan luottamuksella jotain -sitä en tietystikään kerro eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 19:20

Yritän jättää niille joita ne kiinostavat enemmän.
Työssäkin oli salassapitovelvollisuus, ja olin ylpeä siitä että sai olla luottohenkilö.