Kun puhuttelet ihmisiä, niin katsotko heitä silmiin? Saatko puhuteltavan vaivaantuneeksi ja tiedätkö itse sen, jos saat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 17:54

jos saan niin kyllä sen itsekin tiedän ...

silmiinkatsominen on tapa joka jo lapsena hyvänä opetettiin, eikä se mihinkään ole hävinnyt

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 16:34

katson, mut en ol huomannu , et oisivat vaivautunei ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:11

Kyllä katson ja jos huomaan, että toinen ei halua tehdä niin, katselen itsekin jonnekin muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:32

Tottakai katsotaan ihmistä silmiin tai otsaankin välttää,ei tarvi napittaa ripsen rävähtämättäkään,jos toinen vaivaantuu.Enkä ole huomannut moista vastapuolessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:37

Kyllä katson silmiin. Niistä näkee heti, mikä vastapuoli on "miehiään".Ei silti tarvitse tuijottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:01

Kun katson koiria silmiin ne vaikenee ja alkaa uikuttaa.
Vähäviisas kirjoittaa vähän mutta asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:17

Kyllä katsun ihmisiä silmiin..ja usein katsoo vastapuolikin...eihän silloin muualle vilkuilla..kun puhutaan asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:42

Minulle opetettiin, että vastapuolta pitää katsoa suoraan kulmakarvojen yläpuolelle. Silloin ei tule tuijotusfiilistä ja katsekontakti säilyy. Eri asia on sitten jos toisen sielun syvyyksiin haluaa yltää niin silloin kyllä napitetaan suoraan niihin ruskeisiin samettisilmiin... Ja muuten siitä huomaa usein valehteleeko toinen kun katsekontakti yhtäkkiä häviää. Ja tällä en tarkoita pientä vilkaisua muualle vaan pakoilevaa katsetta toisaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 21:23

Kyllä katson aina ihmistä suoraan silmiin kun puhun hänelle tai hän minulle, jos on kyseessä hieman "virallisempi" keskustelu, samoin tuttujeni kanssa, ...joskus harvoin tuntuu, et toinen vaivaantuu katseestani, jolloin luulen sen johtuvan hänen epävarmuudestaan, tms., mutta perheenjäsenten kanssahan sitä kuikuillaan ja huhuillaan millon mistäkin huoneen nurkasta, joten silloin nää silmäkontaktit ei kohtaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 01:51

Kyllä katson. Ärsyttää ihmiset, jotka vaikuttavat siltä, ettei koko asia voisi vähempää kiinnostaa, kun katselevat jonnekin muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 06:09

Katson ihmisiä silmiin puhutellessani tai mikäli minua puhutellaan. Antaa aikas luihun kuvan sellainen katseen väistely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 08:24

suora katsekontakti,
epämääräisen vaikutelman saa henkilöstä joka karttaa katsekontaktia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 10:56

on kamalaa puhua toiselle jollei saa katsekontaktia. kyllä sen huomaa jos toinen välttelee. ärsyttävää.