Onko kukaan kokeillut grillausta näin talvella? Tiiliskivistä tehdyssä pesässä, jossa kesällä savustetaan savustuslaatikolla?

Mitä jos foliolla vuoraa pesän ja poltaa puita sitten siinä...onnistuisikohan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 17:56

sitkeällä yrittämisellä onnistuu,
näin talvisäillä vaan menee valtaosa lämmöstä harakoille, joten varaahan aikaa ja hiiliä ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 16:39

kokeileppa laittaa sellainen savustuspussi sihen grilliritilälle , meillä on oikei laatikko savustusta varten ja ollaan talvellakin savustettu , tulee hyvää , mut nykyisin loimutan tuos kodas ...kalat siis... lihat voit kyl kans savustaa .. siin pussis ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:15

Onnistuu myös tehokkaalla sähkögrillillä terassilla. Pakkanen ei grillausta haittaa mutta jos tuulee, niin grillin lämpö häviää kuin tuhka tuulee eikä sapuskat meinaa kypsyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:41

Mulla oli myös mielessä syksyllä,että talvisaikaan voisin grillata kaasugrillillä(jos ei ole paljon lunta);ei muuta kuin grilli kantoon ja ulos,mutta pihalla ja pöydän päällä metri lunta eli pehmeä katto,enkä raaski hävittää sitä,joten en grillaa talvella.
Varmaan onnistuu kertomassasi grillissä,miksi ei onnistuis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:23

Meillä on savutettu talvellakin gillissä..