Löysin 9 kpl vakoiluohjelmaa koneeltani? Mitä se tarkoittaa? Poistin ne tietenkin. Voiko naapuri päästä hakkeroimaan koneelleni..

...vaikka minulla on vain mokkula käytössä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 08:14

Norton 360 ohjelma mielestäni paras, makuasia tietenkin.
Toimii nopeammin ja käyttää vähemmän muistia kuin kilpailevat ohjelmat, joten sinun ei tarvitse tinkiä tietokoneen tehosta tietoturvan takia
Tärkeimmät tekniikat:
Virustorjunta
Suojaus bottiverkoilta
Norton Safe Web™
Vakoiluohjelmien torjunta
Norton™ Identity Safe
Palomuurisuojaus

Lähteet:
Norton 360

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 16:06

Millä sinä ne ohjelmat löysit?
Toivottavasti et millään "virustorjuntaohjelmalla" joita joskus tupsahtaa ruutuun.
Naapurisi intresseissä tuskin on saatuttaa konettasi vaikka pystyisikin? Tuskin pystyykään, jos mokkulalla surffaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:59

aika vähä itsellä on jotain 600 vakoilu ohjelmaa kun tarkistan aina välillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:01

Luinuksia käyttäen en ole moisiin vielä törmännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:54

Minullakin näkyy olevan yli 160 000 prosessia mustalla listalla sanoo Spybot-SD suojaus.
Että paljon näkyy epäilyttäviä olevan netissä? F-Secure ja vakoilijoiden teilaus ohjelma haukkuvat myös toisiaan. Taas näkyy olevan Bill Gatesin suojauspäivitykset 11 kpl koneella asennettavissa. Ilmankos tuo vähän aikaa sitten takkus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 01:47

Kaikenmaailman omituisia linkkejä klikkaamalla ja mystisiä sähköposteja avaamalla saa koneelle vaikka mitä. Kyllä noita tulee asuu sitten missä vaan ellei ole jotain hyvää ja maksullista virustorjuntaohjelmaa.