Onko napsuilla aina särkylääkettä kotona saatavilla?

Tällä ei ja nyt reissu ateekkiin.

Avainsanat: kotiapteekki tyhjä aina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 13:58

Aina on Panadol fortea, nytkin 400 tablettia kaapissa on, ja muita vielä päälle jotka särkyyn auttaa myös, on tämä hermosärky niin kovaa että kunnon tabletti varasto pitää olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 13:26

Ei aina, mutta yleensä on. Harvoin tarvitsemme, mutta minulla menee tulehduskipulääke nivelrikkoon.
Asperiinia olen nyt pitänyt, kun on vahvat veret ja kerran jo meinasi pientä tukosta...tai kahdestikin on jo sellainen vaara ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 13:55

Kyllä sitä on ja matkallakin mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 14:16

Valikoimaa kertynyt, eri syistä jatkuviin tarpeisiin aina oltava jotain kotona
Aspirin 500mg 50 kpl=6,69e, muut reseptillä:
Panadol Forte 1g 100 kpl=14,59e (Paracetamol),
Panacod poretabletti 20 kpl=13,65e (Paracetamol),
Ibumax 800mg 30 kpl=3,11e (Ibuprofen).

Lisätty: 10.02.2010 - 21:47

Kun "arvauskeskus" ei ole (3-4 vuodessa) vielä keksinyt, mistä kivut johtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2010 - 14:26

Buranaa on oltava migreenin varalle. Ainut särkylääke joka siihen auttaa. Muita en tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 14:42

Kyllä on. Tällä hetkellä löytyy varsin juhlava arsenaali todella vahvojakin särkylääkkeitä (mm. Burana 800mg) joita pojalle määrättiin leikkauksen jälkeen. Hän ei niitä onneksi juurikaan tarvinnut ja toivon ettei tarvitse kukaan mukaan vaan saan joskus vanhentuneina palauttaa ne apteekkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 16:06

Kyllä löytyy..tällä hetkellä Asperniini,Melloxicam 15mg ,Panacot ja Paracetamol 500mg..Itse joudun harvoin ottamaan särkylääketi..mieheni joutuu ottamaan joka päivä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 16:10

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 17:54

Tänään kävin lenkkeilyn yhteydessä apteekissa hakemassa panadolia, joka oli finaalissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 18:06

asperiiniahan siellä taitaa olla vakiovarusteena (oma kulutus 2 tablettia / kerran vuodessa),
muita sitten satunnaisesti ruokakunnan vaivojen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 18:52

Buranaa löytyy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:44

ei oo yleensä. käyn sitte ostaa jos tarviin tai lääkäri määrää. ei pahemmin ole kipuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:00

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:48

Kyllä on aina kotona ja vielä käsilaukussakin. Aiemmin pidin ihan migreenin varalta, joka nyt on onneksi jo hellittänyt. Isäni sanoikin, että siitä pääsee eroon kun alkaa lähennellä viittäkymmentä. Mutta pillerit ovat jääneet - ihan varmuuden vuoksi. Toinen mitä pidän on vatsalääke - Imodium - jos tulee syötyä jotain sopimatonta, esim. matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 10:23

Kyllä särkylääkettä löytyy meiltä aina lääke kaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 11:00

ehdottomasi. päänsärky joka alkaa niskasta, nousee takaraivoa ylöspäin on tappavaa mulle. kaikkia muita särkyjä kestän paremmin. 800mg taitaa olla tuhdein tällä hetkellä mitä löytyy.