Onko tonttisi esittelykunnossa?

Google Earth on nyt sitten lisännyt katunäkymät koko Suomeen.
Kuvissa näkyy selvästi, mitä olen viime kesänä puuhannut. Kaksi taloa on vähemmän edustavasti pressuilla peitettyjen tavarakasojen, telineiden ja muun ryönän ympäröimiä.
Olisivat pahukset saaneet kuvata nyt kun on valmista. Sääli asukkaiden puolesta, että heidän talonsa näkyvät nyt koko maailmalle lähinnä romutarhana. Onneksi kuvista sentään selviää, että tässä on työ kesken.
Eräällä kävi tuuri, kun pihassa ei ollut sitä "ylimääräistä" autoa, kun rekisterinumerot näkyivät selvemmin kuin tämä teksti. ;-)

Avainsanat: googlen katunäkymät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 10:12

on nyt vaan niin lumen peitos, mut tääl keskellä ei mitään , ei edes google auto löytänyt tätä plääni .. no ei kyl kartatkaan, jot me asutaan kirjaimellisesti kartalla keskellä ei mitään.. no kyl kaupunkin kartalta löytyy , mut navigaattorit eivät löydä tänne takapajulaan....tuo tie on jo ollut ihan tienimillä jo 10v .. tie sit miksei näy kartoilla ...en kyl pidä väliä vaix ei näkyvillä ollakkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 10:32

Olet myöhässä, kuvasivat jo pari vuotta sitten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 10:39

Kyllä on kunnossa , äsken juuri katselin, ikkunatkin näytti minulla olevan puhtaat, poikani tuossa naapurissa asuu ja piha on karmeassa kunnossa, heillä remontti meneillään oli, mutta äitini ja miniäni näkyivät pihalla olevan ja äitini näkyy osoittelevan sormella sitä kuvausautoa oli sellainen häkkyrä punaisen auton katolla, ja onneksi en sillä hetkellä uimapuku päällä tuolla pihalla kekkuloinut, olin sisällä mehua juomassa ja ikkunasta sen auton näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 10:42

Ei ole... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 10:46

Ei ole mitään hävettävää tällä hetkellä pihassamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 11:48

Kunnossa on, jopa siinä määrin edustavassa kunnossa, että kaupungimme päättäjät kävivät pari kesää sitten kyselemässä voisko asuntoamme kuvata ulkoa päin jos rivitalosyhtiöstämme joskus tehdään esittelykuvia. Muidenkaan asukkaiden pihoja ei voi moittia, jotenka siitä vaan: tulkoon Google Eart ihan vapaasti videoimaan nurkkiamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 12:21

Kunnossa on,mutta paksusti lumen peitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 13:13

Niinpä lumi on tuonut suoja kaikelle epämääräiselle pihamaan roinille ja on nyt mitä parahimmassa loistossaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 15:20

Lumen alla ihan siedettävässä kunnossa eikä ole pelkoa, että kukaan kuvaisi täällä maan korvessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 18:10

tosi siistiä, haravoin ja nurmikonkin leikkasin juuri ennen lumien tuloa, jotta sopii tulla vaikka ihailemaan krookkusten ylösnousemusta (ei ihan vielä, pari metriä lunta päällä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:19

Kyllä on tontti ihan esittelykunnossa sekä kesällä että talvella. Katolta on juuri lumetkin pudotettu, että tunnollisa ollaan oltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:01

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 20:40

Nyt on kyllä isot lumikinokset..On kyllä ollut kesäisin hyvässä kunnossa..kun on laatta talon seinässä..valittu kaneimmaksi pihaksi..ENSIMMÄINEN PALKINTO(KAUNEIN MEIDÄN ALUEELLA.)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 11:08

tulispa kuvaileen mun pihaa. jos vaikka sille vanhalle transitin raadolle löytyis varaosa -ostaja jtn. muuten piha on tällähetkellä ympäröity lumella *grrr* ja kesällä vaahterat peittää näkymät.