Nyt selvisi syy hyvään vointiini!

www.uusisuomi.fi/ulkomaat/84...n-liikunta
Juon ruokajuomana aina viiniä, kun on juhlapäivä, eli lähes joka päivä. Elämä on ihmisen parasta aikaa ja sitä kannattaa juhlia. =)))

Lisätty: 09.02.2010 - 22:35

Ai niin, mitähän tästä kysyisi?
Miten usein juhlistat elämääsi hyvällä ruoalla ja viinillä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 12:08

Meillä viiniä juodaan aina silloin kun teemme ruokaa jonka valmistus vaatii pitkän ajan ja jonka nauttiminen muun kuin viinin kanssa olisi lähes pyhäinhäväistys, eli keskimäärin kerran viikossa. Tämän traditiomme avulla haluamme pitää huolta siitä, että me vanhemmat olemme ainakin kerran viikossa yhtäaikaa kotona, syömme hyvin ja kiireettömästi, sekä annamme samalla mahdollisimman paljon huomiota pojallemme. Haluamme lisäksi tällä tavoini näyttää lapsellemme, että alkoholia voi juoda viisaastikkin, ilman humalahakuisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 22:38

Hyvää ruokaa syön aina ja viiniä perjantaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.02.2010 - 00:02

No jos se hyvinvointi ja elämän juhlistaminen on siitä viinistä kiinni, niin en voi hyvin. En juo viiniä laisinkaan, mutta osaan juhlistaa muullakin tavalla. Ei siihen prosenttipitoista tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 05:19

jopas jotakin, ilmankos kolesterolini on korkealla, kun en ole juonut viiniä vuosiin, heti kun viinikauppa aukee,
monta pahvilaatikollista täytyy hamstrata ja statiinit roskiin.

" pitkäaikainen viininjuonti vähentää vaarallista kolesterolia lähes yhtä tehokkaasti kuin lääkkeet, kertoo Aftonbladet"
sanottiin tutkimuksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 08:00

Vuorotyöläisen vapaat ovat milloin sattuu ja silloin teen sitä parempaa ruokaa. Viiniä lasilliset on silloin ollut tapana nautiskella. Nyt se on jäänyt vähemmälle koska minä alan aivastelemaan viinistä. Varsinkin punaviini aiheuttaa sellaiset pärskeet, että pakko luovuttaa. Hyvä ruoka laadukkaan viinin kera on suurimpia nautintoja...sen jälkeen tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 09:26

Meillä on viikonloppuisin gourmetruokaa ja viiniä ruokajuomana. Viinikellarimme on aika mittava...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 10:26

juhla on aina siloin kun sen vaan haluaa, se on just tuo, et elämä itsessään on jo juhlaa , mut et joka päivä viiniä ja gourmettia, niin ei se sit ois enään juhlaa, vaan siloin tällöin on ihana herkutella valkkarin kera...täs just muistelin , et miloin join viimeksi valkkaria , niin en kyl nyt yhtään muista , jot aika harvinaista se sit kuitenkin on.. mut hyvää ruokaa syödään paljonkin , välil se kotiruokakin ihan tavallinen makaronilaatikko saattaa olla niin hyvää, et siit ruokahetkestä tulee ihan juhla fiilis ...pienet on köyhän ilot ja minulle tuokin on ihan riittävä .. herkkuhetki ruuan kera ..vaix ihan vedellä kyyditettynä on ihan njam..siispä ruoka on himoni ja syöminen intohimoni ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 15:07

Kyllä on vesi vanhin ja paras voitehista, eli viini on vieras asia mulle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:22

Hyvä viini ja hyvä viini kuuluvat yhteen. Ja mikäs sen mukavampaa kuin laitella ruokaa yhdessä oman kullan kanssa ja siemailla siinä ohessa lasilliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:45

Kun minulle tehtiin pallolaajennus jokin aika sitten, niin kardiologi suositteli ruokajuomaksi lasillista punaviiniä.Toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:48

en juo yleensäkkää viiniä, kauheita muistoja kaverin omatekosista viineistä joskus teinimpänä, känniin pääsi ja maku oli kauhea

Lisätty: 10.02.2010 - 19:50

karhuja tulee kaadettua välillä ja pahaa ruokaa en osta ikinä, tosin välillä tulee syötyy eu avustus kassin pastaa tomaattikastikkeessa joka tosin maistuu ihan jollekkin muulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 21:58

Hyvästä ruuasta nautin joka viikko..mutta hyvin harvoin viiniä ruokajuomana..kotikaljaa teen itse..mikä on hyvää ruokajuomaa..ja aika usein vettä juon ruuan kanssa..