Hei:) Olen neljätoista vuotias tyttö ja haluaisin alkaa seurustelemaan oikeassa elämässä:) Mutta miten?

Tahdon saman ikäisen kuin minä...tai suunnilleen:)rnEn uskalla mennä jutteleen oikeastaan kellekkään pojille:)rn

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 22:30

Kyllä sinä uskallat, kun löydät "sen oikean"!
Ilmeisesti niin ei ole vielä käynyt. Väkisin sellainen ei todellakaan onnistu, vaan seurustelun kohdetta olisi syytä pitää vastustamattomana ja josta ei saa silmiään irti.
Kun sellainen löytyy, niin hän ei voi olla huomaamatta sinua ja saattaa tehdä itse aloitteen.
Odottele rauhassa sitä oikeaa, sillä väärät valinnat ja bänksit ovat kamalia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 07:31

Kannattaa vielä odotella ihan rauhassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 09:02

Et ole vielä varsinaisessa seurusteluiässä, hanki vaan itsellesi kavereita. Kaikki aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 10:33

kyllä se poika kamunen sieltä aikanaan tulee, usko pois .. voisitko alkaa vaik ekask ihan kirjeen vaihtoon , katso jostain netistä, tai jonkin nuorisolehden sivuilta ikäisesi pojan kirjeen haku ilmoitus ja vastaat hälle , siitäkin se juttu sit aikanaan saattaa alkaa, mut ole erittäin varovainen, aina se mitä siinä lukee ei välttämäti pidäkkään paikkaansa , jot taustat ota hyvin selville ainakin, jos kaveri ehdottaa taapaamista, älä ikinä tapaa ketään vierasta hänen kotonaan tai missään muuallakaan kaksin vaan tee ain tapaamiset kahvilaan tai tavarataloihin , joka tapauksessa sellaisiin paikkoihin , joissa on paljon ihmisiä , sillä kaiken laiset pervot liikkuu tuolla kirje, netti sivustoilla , jot ole varovainen ja ota kamusi mukaan, jos jotain poikaa menet ekaa kertaa tapaamaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 12:52

Kyllä sinä sen oikean pojan kohdalle sattuessa aivan varmasti uskallat hänelle mennä juttelemaan ilman neuvojammekin. Jollet uskalla niin ei hän sitten ollutkaan se oikea niinkuin aluksi luulit. Turha sitä on etukäteen murehtia milloin, miten ja missä tämä oikeaan törmäämimen tapahtuu. Se tapahtuu sitten kun on tapahtuakseen ja sujuu ihan hyvin. Ihminen on siitä jännä pakkaus, että silloin kun hän löytää sen oikean taidot osoittaa ihastuminen toiselle tulevat esille piiloistaan kuin itsestään ja kaikki loksahtaa kohdalleen helpommin kuin luuleekaan. Väkisin ei mitään kannata lähteä laittamaan alulle sillä sitä ei hyvää seuraa. Tulee vain takkiin ja harmitaa kun sai bänksit ennenkuin mitään ehti kunnolla edes tapahtuakkaan rakkausrintamalla. Siksi en anna sinulle neuvoja miten poika isketään ja seurustelu aloitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:54

Älä nyt vielä noin aikaisin. Ehdit siihen juttuun kyllä vähän myöhemmin.