Seuraavan vastaukseni jälkeen olen päässyt tavoitteeseeni: Guru. Lopettaisinko napsuilun siihen ?

Lisätty: 09.02.2010 - 21:18

Kiitokset myötätunnosta...mutta voisinkohan sen sijaan kirjoittaa vaikka kirjan ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 12:20

Hyvää jatkoa vaan valitsemallesi uralle,huipulle vielä matkaa ;-)!
terveisin toinen GURU,joka jatkaa; toisinaan.

Kysyjän kommentti

yt on paastonaika. Jospa paastoaisin tästä Napsusta, vaikka eihän se kyllä laihduta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 16:39

Lää, lää jalla huiii. Elä ihmeessä lopeta, ethän? Vai oletko väsynyt napsuun ja napsulaisiin? Guru on hieno saavutus, mutta siitähän voi vielä jatkaa mikäli tuntuu mielekkäälle. Itsekin aina välleen mietin josko lopettaisi kokonaan. Varsinkin silloin kun tulin guruksi, mutta ainahan voi pitää taukoa.... ja sen jälkeen huomaa miten on ikävä napsulaisia.
Onnea uudelle gurulle ja virtuaalikippis sinulle....itse otin juuri sydänlääkettä konjamiinilasin pohjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 16:43

lisäät nyt vain vauhtia että pääset ykkösguruksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 17:06

Ethän siihen napsuilua jätä..aina pitää vaan pyrkiä ylöspäin..sinua tulee ikävä jos luovutat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 17:23

Etkä lopeta! Kiva lukea sun kysymyksiä ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 17:29

Ethä sie nyt tietty lopeta, vaan laita siekin Ylläpidolle toive, et laittas meitil viel uutta porkkanaa, yliguru, tai pisteitten nollaus, niin taas ois kaikil tavoitteita, tms. tääl sitä miekin viel guruttelen, mut kun oon itteni (ja vain itteni) kans kilpailuhenkinen, niin täytyis aina olla jokin tavote jonne päästä:) Joten jatka toki sinäkin, sulla hyvii vastauksii ja kysymyksii...
p.s. jäsithän kuitenkin kaipaaman meittii, jos lopettasit, eikös, jookos??
p.p.s. ja onneks olkoon uudelle Gurulle, näky menneen just bonarit rikki sulla:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 17:34

Älä hyvä ihminen vaan lopeta.Suurin osa täällä napsuttelevista henkilöistä tuntuu olevan mukavasti kirjoittelevaa rotua.Näitä juttuja on joka päivä luettava, kun vihdoin törmäsin tänne joukkoon.Jatka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 18:06

Hurjatta hyi sinnuu. Et kai täällä vain pisteitten takia ole ollut. Luulin ihan, että nautit täällä olosta sekä mukavasta seurasta. Et sinä lopeta, ehei, ollaan sitä mieltä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 18:20

et tiettykään napsutteluu lopeta , vaan pidä hurja tahtis ja kirri ohitse valpperin, niin nähdään , kuin valpperin suu menee virneeseen tai jottai ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 19:50

Onnea uudelle Gurulle!
Kolme pistettä yli rajan. Älä sentään lopeta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 19:54

Älä hurjatta ihmeessä lopeta.Kuuluthan ns.vakiokalustoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 20:35

Mix ihmeessä lopettaisit ?????????
Onnea Gurulle =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 05:27

onnea ja iloa, monta tuhatta kiloa Gurulle!
kirjan kirjoittaminen hyvä idea. julkistamistilaisuuteen napsulaisille kutsu ja kokkarit :)tiedä vaikka seuraava Finlandia palkinto olisi sinun.
mutta tätä napsuttelua älä kuitenkaan lopeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 10:48

Ei kaannata jättää napsua,olet kiva kaveri täällä.Pyri vain eteenpäin. Mutta onnea silti et olet päässyt ylemmälle tasolle HYVÄ JUTTU SE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 14:14

Paljon Onnea Gurulle. Minulla vielä pitkä matka sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 19:15

No et tietenkään lopeta! Onnittelut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 13:34

ÄLÄ LOPETA!