Minusta ainakin väärin??..Kun sairaalassa potilas hokee vaimon ja tytären nimeä viimisillä voimillaan..eikä heitä kutsuta paikalle

Aamulla ilmoitetaan vaimolle,että on pois nukkunut..eikä sillä hetkellä ollut kukaan paikalla..ei edes henkilökuntaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 17:18

Meille kävi samoin isäni kuollessa. Oli puhunut omaisistaan hetkeä ennen kuin vaipui tajuttomaksi ja puolitoista tuntia sen jälkeen kuoli. Omaisille ilmoitettiin vain, että rauhallinen exitus 45minuuttia sitten.

Kysyjän kommentti

Aika ikävä tunne jää..kun ei ilmoiteta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 00:16

Olen aika sanaton!
Otan osaa, jos oli joku läheisesi.
Tuollaista ei pitäisi voida tapahtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:16

:'(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 03:38

No voi että. Olisi pitänyt läheiset pyytää paikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 06:24

Voi hyvänen aika!Kyllä meille tuli kutsu vastaavanlaisessa tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 07:00

No voi harmin paikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 08:29

Palasin ulkomailta kun kuulin viestin että täni on niin huonossa kunnossa että ei ole enää päivistä kiinni vaan tunneita joten ajoin pian sairaalalle ja ihan kun hän olisi odottanut että tapaisi vielä minut.Luultavasti tunnisti. Illalla n. klo 19 tuli puhelu että hän on nukkunut pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 09:09

mutta jos kuolema ei ollut "odotettavissa" kuitenkaan tapahtuvaksi, jos potilas oli samalla tavalla käyttäytynyt jo monena iltana pidemmän ajan.
jos omaiset eivät olleet sanoneet että saa soittaa / pitää soittaa.
se voi olla monesta asiasta kiinni. jos, jos ja jos....

tuskin niin ammattitaidotonta henkilökuntaa on nykypäivänä sairaalassa työssä, että huonokuntoista, mahdollisesti kuolevaa potilasta heitteille jätetään. eikä omaisille ilmoiteta lähestyvästä lähdöstä. kuolinsyy voi olla moninainen.
kukahan oli ollut kuulemassa ne viimeisillä voimilla hokemiset, viereisessä vuoteessa ollut toinen potilas?

koskaan ei kättänsä väliin saa, kun lähtö tulee, kukaan ei omaa rakastaan pois antaisi.
kannattaa omaisten selvittää asia, miksi ei ilmoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 09:32

Aika surullista. Yleensä ilmoitetaan jos jotain erikoista tapahtumassa.Mutta joskus vaan ei kukaan osaa aavistaa pois menoa.Turha etsiä syyllistä. Se on korkeimman käres.Kun synnymme olemme yksin ja kuolemme taasen yksin.Jos on yö aika niin ei ne mielellään jos ei erikseen ole sovittu ,soittelekkaan. Muistan kun isästäni soitettiin aamulla puoli -5.Hän oli mennyt tähti tarhaan.Minä nukuin onnellisesti yön yli tietämättä mitään.Minä kiitin nöyrästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 10:22

niin eipä huolehdita omaisesta yhtään.kauhean säälittävää tuommoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 13:39

Mitä ovat asiasta omaisten kanssa sopineet, Sitähän me ei tiedetä. Mutta kurjalta tuntuu oli sovittu mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 16:35

Tuollaista en soisi tapahtuvan sairaalle enkä hänen omaisilleen. Asiaan lienee joku selitys, johon emme koskaan saa vastausta. Pahoittelen.