Otatteko kenenkään kotieläimiä hoitoon?? Jos pyytävät...kun ovat pois kotoa..

Eikä lemmikkiä voi jättää yksin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 02:15

Kyllä meillä on ollut useita kertoja veljeni sakemanni hoidossa. Se viihtyi niin hyvin, että omistajat taisivat tulla vähän mustasukkaisiksi eikä se käy meillä enää ihan yhtä usein.

Kysyjän kommentti

Olet ollut hyvä hoitaja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 23:59

Korkeintaan tyttärieni koiria. En aio sitoa itseäni toisten lemmikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:08

Ei ole kukaan moista kysynyt.
Kukkia olen käynyt kastelemassa ja tyhjäämässä postilaatikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:14

kyllä minunkin naapuriapuni on rajoittunut noihin 'talonmies'palveluihin,
vieraista elikoista en ole ruvennut huolta kantamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:45

Otan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 07:03

Ei minulle anneta (enää) mitään elukoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 08:53

Maalla saan huostaani yhden naapurin cockerspanielin kun menevät vierailulle ja koiraa ei voi ottaa mukaan. Ei sitä kovin usein tapahdu.
Lapsiperheisiin eivät halua koiraa viedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 08:58

Omaan kotiini en ota mutta tuttujen koiraa käyn ulkoiluttamassa ja ruokkimassa heidän kotonaan, kun isäntäväki on poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 09:42

Mulla on kolme nuorta kissaa. Niitten takia en ota vieraita eläimiä hoitooni.Omat kärsii eivät ole tottuneet että koti jaetaan muitten ulkopuolisten eläinten kanssa.Ennenkuin omatkin kotiutuu paremmin.Olen kyllä eläin hullu ihminen.Menään aina tilanteen sallimissa rajoissa.Tarjoajia kyllä on.
Mutta en varmaan pystyisi omianikaan mihinkään muualle sijoittamaan, tarpeen tullen kun johonkin hoitolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 09:44

Meillä on useinkin omien koirien lisäksi tuttavien,ystävien ja sukulaisten koira hoidossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 10:26

kyllä tyttäremme koirat ovat silloin tällöin hoidossa meillä. mielellään välillä otetaan hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 11:28

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 12:52

en tasan ota ainakaan omaan kotiini toisten eläimiä. voin käydä korkeintaan ruokkimassa jonkun pikkuelävän. pitää varmistaa että hoitaja löytyy jo kun tuota eläintä hankkii. hoitolat ovat hyvä vaihtoehto. maksaahan se, mutta niin maksaa lapsenkin hoito. perheenjäsen jne......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 13:09

omat riskinsä ottaa muiden omistamia koiria hoitoon, jos jotain sattuu. pitää olla hyvät vakuutukset koiran omistajalla. tai sitten koiranhoitajalla.
koirahotellit ja koirahoitolat ovat sitä varten. oma koirani ei ole sukulaisten eikä kavereitten riesana, koirahoitolaan vien, jos en itse ole kotona koiraani kaitsemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 13:37

Ei tykkää tuo Otto-tyttö vieraista eläimistä, joten en ota. Tulisi kissa-koiratappelu heti oitis. Tai kissa-kissatappelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 17:38

Ottaisin, jos voisin, mutta meillä tämä kolli-poika, jolla tuntuu olevan 2x9 henkeä,ei siedä oikein mitään vierasta eläintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 12:43

Pojan sakemannipoika aikas usein meillä hoidossa,ehkä vieraampaa koiraa en ottaisi,kaikki ne vastuukysymykset yms.Kissakin voisi tulla kysymykseen,ei vaan ole kukaan tarvinnut hoitopaikkaa.Illuusiolle vielä,tuo mustiskohtaus on tuttu juttu ja ihan mahdollinen,harmin paikka,juttele emäntä/isännän kanssa tilanteesta,luulisin selvittävän tilannetta(kokemusta on).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 13:35

tIETYSTI JOS VAIN ÄITILLE SOPII

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:19

Tietenkin jos tulee toimeen minun eläinteni kanssa.

Tytär menee taas kuukaudeksi Thaimaaseen joten Peppi kissa tulee siksi aikaa meille hoitoon!!!