Käyttekö aikuisten lastenne kanssa samoissa harrastuksissa??

Minä kyllä käyn..mikä todella ihana asia..kun puhallamme yhteen hiileen..Tänäänkin vietin 4 tuntia harrastuksissa tytäreni kanssa..

Lisätty: 08.02.2010 - 23:33

Jos ei ole aikusia lapsia..niin sitten nuorempien kanssa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 23:58

Ovat jo senverran aikuisia että heillä on ihan omat harrastuksensa. Katsotaan sitten kesällä tarviikoo minua kaveriksi harrastuksiinsa.

Kysyjän kommentti

Kesällä saattaa olla yhteiset harrastukset...vähän luulen niin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 07:04

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 08:30

Kaikki kulkevat aina mukanani!

Lisätty: 09.02.2010 - 17:36

Meinaan etupuolellani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 08:47

Tytär on aikuinen, asuu toisessa maassa, mutta samoja harrasteita kyllä on hänelläkin. Kun tapaamme jossain Euroopassa, käydään kyllä taidenäyttelyt, museot ja muut vastaavat läpi.
Jokainen elää omaa elämäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 12:54

harrastuksemme ei oikein kohtaa tyttäreni 22v kanssa. mutta ehkä lähtisin hänen kanssaan kirpputoria kiertämään, leffaan jne. yhteistä aikaa viettämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 13:36

Ei taitaisi minusta olla jalkapallon tai jääkiekon pelaajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 18:02

Ei kyllä enään. Työelämä vie niiltä kaiken ajan.Aamulla 6 illalla 7 ei jää liikoja aikoja.Käyvät itekseen niinkuin niille sopii. Ulkoilemassa ja salilla.Silloin kun olivat kotona kaikki ja koulussa niin aamulla menimme jo 6.si uimahallille ja sieltä 8 .aan kouluun.Tykkäsivät ja jaksoivat aina lähteä.Sitten hiihdimme porukassa ja kävimme kilpailuissakin.Ajoimme kilpapyörillä kesäisin.Se oli ihanaa, se.