Nyt on jo myöhäinen ilta..Mitä olette tehneet aamulla ennen..kun tulitte Napsuun??

Lisätty: 08.02.2010 - 23:21

Ja mitäs meinaa yökypelit vielä tehdä?? Onhan teitäkin..saa vatata ennen aamua..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 00:14

Mukavan leppoinen päivä.
Pari työpuhelua, syöpöttelyä, lenkkeilyä, saunomista ja muuta mukavaa.

Kysyjän kommentti

Eli ihan mukava päiväsi oli..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 00:00

juuri palailin tuville, aamuun on vielä aikaa

on tässä vielä sähköpostin lueskelua/vastaamisia, kahvinjuontia ja pientä iltapalaa ja muuta pikkuaskaretta mitä mieleen tulee ennenkuin väsy yllättää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 07:07

Noo on tässä käyty suihkussa ja syötykin on jo tälle päivää ihan tarpeeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 10:31

Teen aina aamu askareet enne kuin tähän tulen.Paljon olis muutakin mutta siirrän osan päiväksi.