Kohtuulliset prosentit?

Etulaina lainasumma 100 €, kulut 44.98 €, laina-aika 7 vrk, korko 45 %, todellinen vuosikorko 2345 % , takaisinmaksuerät, 1 x 144.98 €.
www.vippivertailu.fi/vippi.php
Eipä ihme, että noihin puututaan. Moniko on noilla joutunut ikuiseen velkakierteeseen?

Avainsanat: pikavippi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 00:05

siis todellakaan ei kannata edes harkita

jonkinlainen kohtuullinen katto pitäisi olla tuossakin ryöstöhommassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 21:50

koronkiskonta on oikea nimitys. mutta voi se olla palveluakin, jos sillai haluaa ajatella.
kannatta miettiä useammankin kerran tarviiko / kannattaako.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:11

Siis todella kannattaa harkita ja pitkän mietinnän tuloksena ei kannata tuollaista lainaa ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:20

En ole koskaan laskenut prosentteina mutta en ole ottanut noita lainojakaan. Kuka väittää että nykyisin korkotaso on muka alhainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:23

Selvää rahastusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:29

Ei tuu tommosilla koroilla lainailtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:29

Onneksi ei tarvi haaveilla..että ottaisi lainaa..taitaa rahavarat riitää...ihan tähän normaali eämiseen..ja vähän matkustamissen..mitä vielä haluaa tehdä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:00

Korkotuen maksamisen tavoitteena on edistää rakennusalan työllisyyttä poikkeuksellisessa suhdannetilanteessa ja lisätä vuokra-asuntotarjontaa alueilla, joilla on vuokra-asuntojen kysyntää.

Lainanmyöntäjä on velvollinen valvomaan valtion etua ja noudattamaan Valtiokonttorin antamia määräyksiä, kun korkotukilainan vakuutena oleva omaisuus muutetaan rahaksi pakkohuutokaupassa tai konkurssimenettelyssä. Akordi tai siihen verrattava muu järjestely taikka korkotukilainan vakuutena olevan omaisuuden vapaaehtoinen rahaksi muuttaminen lainan takaisinperintää vaarantavalla tavalla saadaan tehdä vain Valtiokonttorin suostumuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 11:42

Juuri tuon takia en ole koskaan ottanut, enkä ota pikavippejä. Niiden lainakorot on aina liian kohtuuttomat väitti lainojen myöntäjät mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 12:58

viksuimmat honaa heti ettei kande ottaa tuota lainaa. oisko tässä salaliittoteorian paikka? ja mitä hittoa saa satasella? no ruokituksi lapset -mutta ojasta allikkoon. näin o jäpti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 13:35

Eipä tarvitse ottaa tuollaisia lainoja. Maksamatta jäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 17:55

Tuohan on jo koronkiskontaa. Mielestäni pikavippiyritykset pitäisi lailla kieltää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 20:07

Jotenkin tuol alitajunnas ois muistikuva, että koronkiskonta on Suomessa kiellettyä?? Eikös se enää pidäkään paikkaansa??, siis lailla oikein ois kiellettyä..... ja varmaan moni on joutunut ja joutuu sellaseen velkavankeuteen ettei uskois, jos nimittäin asiaan ei puututa oikein isän/valtiovallan kädellä ja nopeasti, luulen ma....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 13:50

Ja päivä päivältä yhä useammalle tuon päälle vielä ulosottomiehen vierailu.
Perintätoimistot ovat "melkoisia verenimijöitä", kuten ulosottomies kertoi televisiossa.
Esimerkin mukaisen laskutoimituksen lisäksi vielä samansuuruinen summa myöhästyneestä takaisinmaksusta...