Miksi kysymykseni tuli perille, vaikka Napsu pyysi ensin kirjautumaan ja tehtyäni sen kysyin uudestaan, eli sama kysymys tuli kahdesti?

Muokkasin sen toisen tähän muotoon. Kategoriaa ei voikaan muokata.

Lisätty: 09.02.2010 - 00:05

Sähköpostista siirryin katsomaan uutta vastausta ja siitä sitten kysymään, enkä muistaakseni kirjautunut, kuten niin usein käy, kun sähköpostin kautta siirryn Napsuun.
Tietsikka oli varmaan lepotilassa eikä sammutettuna, niin vanha kirjautuminen oli voimassa sen aikaa, että kysymys lähti.
Näytti vain niin hölmöltä, kun oli kaksi samaa kysymystä peräjälkeen, niin aloin sitten naputtelemaan tätä kummastelua toisen paikalle. ;-)))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 22:58

Luultavasti olit kirjautuneena kun kysyit 1.-kerran, mutta sitten Napsu kadotti kirjautumisesi ja jouduit kirjautumaan uudelleen, minulle käy niin usein, kun availee uusia välilehtiä Napsussa, niin siellä ei olekaan kirjautuneena vaikka toisella välilehdellä on edelleen ?
Riippuu ilmeisesti myös käytetystä selaimesta, en tiedä mikä huonoin siinä suhteessa.

Kysyjän kommentti

Niin siinä kai kävi.
Ei ole tapahtunut ennen, eikä sen jälkeen. En avannut uutta välilehteä, vaan lähetin kysymyksen ja napsu pyysi tunnuksia. Kirjoitin ne ja kysymyslomake oli tyhjä, joten naputtelin uudelleen.
Tämä mysteeri jäänee selittämättömäksi ja siitä on vain jotenkin päästävä yli. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 22:12

Voithan kysyä ilman nimimerkkiäsi, silloin kysymys tulee anonyyminä. Jos sait kysymyksesi läpi nimimerkillä ennen kirjautumista niin grattis - onnistuit huijaamaan systeemiä ;) tai sitten systeemi sinua. Se tunnisti sinut ennen kirjautumista. Teknologia on ihmeellistä. Minä itse en jaksa enää ihmetellä mitään mitä koneeni tekee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:14

.." On maailmassa monta ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa".....