Oletko mittauttanut oman rasvaprosenttisi?

Terveysalan messuilla mittausta tarjottiin maksutta ja heti perään oltiin kauppaamassa jotain lisäravinteita purkkikaupalla.

Avainsanat: rasvaprosentin mittaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 13:29

Jossain yleisötapahtumassa oli rasvanmittaus. En muista lukemaa, mutta liikaa oli silloin. Nyt olisi tilanne toisin jos menisin mittauttamaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 20:50

ostin vaa´an, mikä kertoo painon, vesi%, rasva%, lihasmassa% ja painoindeksin, sillä voi seurata kroppaansa. aika kätevä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:08

kyllä olen muutaman kerran mittauttanut. Aina kun on sellainen ilmainen tilaisuus. Näkyyhän tuota olevan rasvaakin muuallakin kuin jääkaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:51

olin joskus sellaisessa kuntosalin testissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:55

Minäkin menin ostamaan "Liiteristä" palisanterin kuvaileman saksalaisen tekniikan ihmeen.
En enää muistanutkaan mitä kaikkea se luulee minusta tietävänsä.
Käytän sitä painon mittaukseen. Muuhun ei ole tarvetta, jos siihenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:12

on sellanenkin mieliharmikseni kyl joskus minul tehty ...onnex en enään muista niit lukemiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:14

Olen kyllä mittauttanut..ja aina ollut ihan kohdallaan..ei liikaa rasvaa..jossakin vaiheessa oli kyllä rajamailla..mutta ei kumminkaan liikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:18

En ole mittauttanut mutta mistä pelisanteri ostit sen puntarisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 23:18

oon yhessä tutkimuksessa mukana niin siellä aina se mitataaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:11

mulla on kanssa sellainen puntari joka kertoo kaikki nää oleelliset prosentit,
kaitpa ne on ainakin sinnepäin oikeita, ihan pilkulleen en jaksa uskoa

(ostettu muistaakseni expertiltä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:47

Juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 13:00

oi joi *nauraa*. tuonhan näkee jo ilman mittareitakin että prosentit kehrää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 13:24

En ole koskaan. En tiedä edes siitä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 13:52

Mitattiin kuntokestin yhteydessä reilu vuosi sitten.
Kestää vertailun vaikka ei varmaan kärkipäässä olekaan.