Onko lompakossasi käteistä ?

Avainsanat: vielä on viitonen kahviin ja pullaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 19:41

Kuinkas nää sun kyssärit on kytkettynä yhteen?
Ensin kuinka olemme tavanneet ja sitte kaipaatko romantiikkaa ja lopuksi haluat tietää kuinka paljon on rahaa lompakossa, mitähän tää kaikki oikein meinaakaan?

Kysyjän kommentti

;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 16:57

Viitisenkymmentä euroo pitää aina löytyä jälkikasvua varten. Yllättäviä menoja kun tulee. Tiedä sitten kuinka tärkeitä, mutta tuo opiskelu on aina hyvä syy. Hyvin vähän enään muuten käteistä käytän. Kortti käy melkein joka paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:57

Ainahan siellä jotain on kun en tykkää kortilla maksamisesta.Käteisellä maksaminen on nopeampaa ja mielestäni käytännöllisempääkin.Minulla on kolme lompsaa ja niistä aina joku kateissa mutta löytyy aina jostain pompan taskusta tai hyllyn päältä.Mulle ei koskaan ole raha ollut ongelma kun sitä joko on tai ei ole...Tykkään ostella ihmisille pikku yllätyksiä ja usein joku saa minulta ihania ruusuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:59

ON NYT VÄHÄSEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:02

Muutama kolikko, yleensä ei sitäkään. Käytän enimmäkseen korttia, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:04

Kyllä sitä pitää aina vähän olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:05

Ihme kyllä nyt on. Normaalisti ei, kun maksan kortilla aina. Lomamatkan jäljiltä on...en siis tuhlanutkaan ihan kaikkia rahoja. Muutama kymmen dirhamiakin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:23

Muutama kolikko kahviin ja pullaan . Mulla ei ole kortteja lainkaan millä saisin rahaa seinästä.
Aina pussi pullollaan kahisevaa. Itse ihan käytän mihin mieleni tekevi.Jos näen kaupungilla jonkun tutun jota en ole tavannut pitkiin aikoihin ,vien hänet kahville ja puhumme niitä näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:33

N.saturainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:40

Pitää sitä vähän olla,kortti ei käy ihan jokapaikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2010 - 17:51

Nyt sattuu olemaan. Yleensä ei ole käteistä eikä muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:01

Parisataa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:05

10 eeroo taitaapi olla jäänynnä tän päivän ostoksista lompsaan ja muutama hilu,
elikkäs 12 markkaa mä päivässä hankin ostaa en sillä sua voiiii....olikohan joku hootenanny trio, joka aikoinaan näin lauleskeli;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:12

Kukkarossa jotain viisikymmentä euroa, lompakossa 1200 Norjan kruunua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:25

Yleensä hyvin vähän. Tällä hetkellä runsas kaksikymppiä, kun viikonloppuna poikkeuksellisesti nostin hiukan käteistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:06

Muutama kymppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:13

noin 15 ekuu tällä hetkellä, isäntä juuri siitä kympin nappas kun lähti maitokaupas käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:24

Useimmiten vähemmän kuin tarvitsen ruokaostoksiin.
Käytän korttia aina kun se on mahdollista. Kun Visa-lasku saapuu, niin saa miettiä, että olikohan kaikki ihan pakko ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 20:21

Tällä hetkellä ei ole kuin kolikoita kun kerrankin maksoin kauppalaskun käteisellä. Käytän luotitonta kortia, Visa electron.Täytyy huomenna repiä seinästä sen verran ettei koirat kuse kintuille, varsinkaan kun tytär tulee kolmen koiransa kanssa ja jos kortti ei toimi niin en jää pulaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 20:43

Korttia en käytä maksamiseen..Jatkuvati on kyllä rahapussissa..vähintään 100 euroa...jos tulee vaikkka jotakin yllätys ostoja..

Lisätty: 08.02.2010 - 22:17

Elikä heräteostoksia..kun kaupoissa liikuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:24

Ei juuri koskaan, kortti on se mikä vinkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 23:19

ei yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 23:43

Taskurahaa pitää olla jokunen seteli ja jokunen parkki-, tai pelikolikko, mutta lompsaa en käytä juuri koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:23

yleensä hyvin vähän, korkeintaan muuntama kymppi,
just tällä hetkellä ehkä viitonen kun juuri tulin tuolta kioskin kautta kotiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:14

Viiskymppiä jostain jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:48

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 06:40

Aina on rahaa lompakossa.Melkein aina maksan ostokseni käteisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 12:35

jostain kumman syystä mulla on jokunen kolikko juuri nyt lompsassa. moneen kuukauteen ollut mitään. kortilla maksan kaikki. ehkä kohta on kortti pannassa jos kaupat maksattaa asiakkailla korttimaksut. sanotaanhan sitä että joku killinki pitää olla ettei koirat kuse kintuille...tie siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 14:00

Yleensä nostan parikymppiä, joten suuria summia ei siellä ole koskaan kun valtaosa maksuista hoidetaan internetin välityksellä ja kortilla.
(tällä hetkellä näyttää olevan 0.80 euroa)