Olen aina ollut Matti&Teppo fani.Monesta kipaleesta tulvii muistot mieleen ja melkein tippa silmässä kuuntelen.Enkö olekaan ÄIJÄ??

Lisätty: 11.02.2010 - 19:52

chumba...Ääh,Sliipparit....soitin siinä -70 luvulla ja sillo ok....Ei enäääääää!Pelattiin lahessa siihen aikaan URPON palloa keskitalvella lumessa kragat kaulassa.....

Avainsanat: idän pikajuna...matkalla itään.on liina valkoinen mut tarjoilija vaihtaa sen....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 20:37

Eihän musiikki ÄIJÄÄ muuta ja eikö se äijä koostu ihan muusta jo noin fyysisestikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 16:30

No, mutta jos vaan melkein, niin ei siitä oteta ;)
Ei siitä vielä ÄIJÄ meininki katoa.
Ja saahan ÄIJÄtkin joskus hempeillä !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:48

no olet ihan Äijä isolla Ä ja jees ihminen isolla I,llä , jot kuuntele rauhas ja fiilistele ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2010 - 17:46

En yhtään ihmettele, että tippa linssissä niitä kuuntelet. Tykkään myös Matista ja Teposta. Ei se sinusta äijää poista, jos hempeää musiikkia kuuntelet. Kuuntele jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:04

Et

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:47

Olethan sinä toki ÄIJÄ. Mutta siitä huolimatta Kaiken takana on aina nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:09

Tykkään kuunella Mattia ja Teppoa..tulee ihana nuoruus mieleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 08:50

Makua on monenlaista, tuo duo on lähes maan pahin!! Mutta jos musiikki jotain koskettaa, se on ok ja täyttänyt tehtävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 14:06

Muutama hyvä kappale kyllä löytyy, mutta edes vitsinä en niitä laittaisi soittoääneksi puhelimeen.
Paras M&T musiikkia sisältynyt levy on Sleepy Sleepers Sings Matti ja Teppo. Kyseisellä levyllä esitetään seuraavat ikivihreät (tai ikisurkeat) kappaleet hieman reippaammalla nuotilla;
-Kaiken takana on nainen
-Näitä polkuja tallaan
-Hei hei
-Pidä itsestäsi huolta
-Et voi tulla rajan taa
-Kissankultaa
-Mä joka päivä töitä teen
-Ei homma pelaa
-Missä sitä ollaan oltu
-Äiti
Tuon levyn jaksaa kuunnella kolmekin kertaa - vuodessa.
Levyn julkaisuvuosi on 1987 ja löytyy useimmista kirjastoista.