Vuoden 2010 morsmaikkuja, sulhoja?

Ihanaa, menemme naimisiin:)

Minä, joka vuosia olen ollut sitä mieltä että naimisiin, yök, ei kiitos. Sitten otin ja kosaisin tuota miesrukkaa, joka oli ihan puulla päähän lyöty.
14 yhteisen vuoden jälkeen voisi siirtyä taas elämässä eteenpäin, kun käytännössä naimisiinmeno ei meidän kohdalla juurikaan mitään muuta, tuntuu ennemminkin sellaiselta luonnolliselta jatkumolta.

Syyshäät tiedossa, ihanassa juhlapaikassa, läheisimpien ihmisten kanssa juhliessa.

Onko muita?

ps. saa onnitella;)

Avainsanat: häät juhlat syksy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 15:53

Onneksi olkoon sinulle

itsellä nuo karkelot on jo kertaallen koettu, eikä ole tiedossa uusintoja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 16:05

meitin häistä jo koht liki 20v , jot muistoissa ovat , rakkaus on vaan syventynyt , jot ei hukkaan mennyt akselin ja elinan häävalssikaan ...sitä samaa ikuista onnea toivottelen teillekkin...kaikki se kestää .niin ylä, kuin alamäetkin ,jotta oikein paljon kaikkea hyvää avioliittonne satamaan....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:28

Sylin täydeltä Onnea !!
Ei ole häitä näköpiirissä, ainakaan omia.
Yhdessä on kuljettu kohta 9 vuotta, ei olla edes kihloissa.
Hyvinhän tämä yhteiselo sujuu näinkin =)
Pitäs viissii kosasta jos haluais jotain tapahtuvaksi =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:44

Onneks olkoon!! 4.7.tulee40v täyteen.Tähdätkää siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:48

Paljon onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:11

Avioliitto on suuri seikkailu. Onnea Suureen Seikkailuunne!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:24

Onnittelut!
Meillä ei minun tietääkseni vielä häitä juhlita, vaikkakin isäntä on kosiskellut moneen otteeseen.
Kihloissa ollaan oltu noin viisi vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:16

Onnea vaan.ja onnellista elämää jatkossa...On pitkä aika..kun omia häitä tansittiin..se oli 19.5.1962..klo 17 vihittin kirkossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:33

Juu onnee vaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:11

Onneksi olkoon jo etukäteen :) Sain mieheni puijattua lähtemään lappiin kanssani lomalle tänä kesänä ja aion kosia häntä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 14:10

Onnittelut ja toivottavasti liitto kestää ainakin neljä kertaa tuon 14 vuotta.
Ristiäiset on viikon päästä, ei oma juttu mutta vuoden ensimmäinen pappiin liittyvä tapahtuma.