Oletteko huomannut?? Vänkäriltä poistettu napsussa käyttöikeus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 09:25

eipä ihme,
sillä oli sen asteinen asennevamma,
että paremmin kuuluu jonnekkin suljetulle osastolle

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 09:01

Kukahan lienee, ei ole havaintoa koko henkilöstä mutta ei kait asiasta kannata mitään hälyä nostaa, asia on täysin omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 09:35

kun yx lähtee niin toinen tulee toivottavasti saadaan uusia immeisiä tänne napsuunkin ....hänen tilalleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 09:58

oikein hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 10:28

Joo ihan hyvä juttu se.Ei sellaisia ole kiva kuunnella täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 12:24

Eipä ollut ihme tuo Vänkärin käyttöoikeuden poisto minustakaan. Osasinkin sitä jo odottaa,sillä oli hänellä senverran erikoinen asenne moneen keskusteluaiheeseen. Kurjaahan se toisin on kun joltakulta joudutaan poistamaan käyttöoikeus mutta parempi sekin kuin "häiriköinnin" jatkua sietäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2010 - 13:18

Osasin sitä jo odottaakin. Oli hänen vastauksensa sen verran törkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 14:03

Enpä ihmettele yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 14:17

Osaksi minun syytä , laitoin viestiä ylläpidolle esim uhkailuista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 15:05

Oli jäänyt uhmaikä päälle, tai pahasti asennevammainen. Toivottavasti selviytyy elämästä jotenkuten, tuolla asenteella kyllä kerjää jatkuvasti ongelmia itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:36

Eipä ollut kunnia tutustua vänkäriin. mutta vaikuttaa siltä, että mitään en oo menettänyt.
Kyllä ylläpito hoitaa hommansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:49

Enpä tiedä mitään mistään vänkäreistä mutta rauha hänen muistolleen..Mietin vaan miten en ole koskaan nähnyt täällä vänkäriä?Olikohan joku nimimerkki...No,niiin tai näin niin minkäs minä sille mahdan?Tuolla suomi24 niitä vänkäreitä riittää ja jos on hyvällä tuulella ja lukaisee vaikka niitä"kaupungit ja kunnat"niin on sen jälkeen taatusti vihainen tai surullinen....

Lisätty: 08.02.2010 - 16:50

Ps.mistä sen muuten näkee kun joltain on käyttöoikeus poistettu?Vaikka mitäpä minä sillä tiedolla teen...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:52

Hyvä vaan, että ylläpito puuttuu asioihin noin tiukalla otteella silloin, kun siihen on tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 20:51

Vastauksista päätellen hyvä ettei vänkäri nimimerkki ollut minulle ollenkaan tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:09

Siis kenestä me oikein puhumme?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 12:39

R.I.P ja niin edelleen. ei ollut kunnia törmätä kyseiseen nimeen. olisin varmaan ärhäkkänä heittänyt vastakommenttia. meitähän on joka lähtöön. ei näistä nettijutuista tulisi mitään jollei ylläpito hoitaisi "kakkahommia" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 22:00

Oliko ne sen törkeämpiä kuin erään L tai A kirjaimella alkavan jäsenen jatkuvat muiden arvostelut? Mielestäni ei, mutta yksi tyyppi näköjään päättää täällä kuka saa arvostella ja kuka ei.