Kuka sai suukkosi ja halauksesi tänään? Miksi?

Lisätty: 08.02.2010 - 08:35

Läheisyys ja halaaminen on tosi tärkeää. Siinä vaihdetaan energiaa puolin ja toisin. Se kertoo, että välittää toisesta. Tutut turvalliset kädet ympärilläsi rauhoittavat. Halauksia vain saa liian harvoin.

Avainsanat: ystävä rakas lemmikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 19:49

nimeä en tiedä,
oli vähän tutun oloinen ..... ja sitten mä heräsin

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Joskus sellaiset unihalit ovat niin ihania ettei tahtoisi herätä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 17:46

Tyyny,aamulla ja korvikkeeksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 17:48

Ekana mies jo aamulla ennen ylösnousua. Sen jälkeen poikani. Molempien kanssa halaan ja suukottelen päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 17:53

No ei kukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:37

aamulla , 2v, tyttönen 4v poikanen, kaksvuotias, kun hän vaan on niin nii-n suloinen ja täytti tänään 2v sai laulun kera ison halin ja isoveli siinä sivussa ....ukkokulta yhden suukossen , tytär ison halin erotessa , ja nuo mummin isommat muruset, nyt äsken , kun kotiaan lähtivät, he kun olivat kanssamme synttäreitä juhlimassa ..nyt kotiväki nouti heitit sit omaan kotiin.. jotta paljon halattu ja suukoteltu koko viikonloppu nuit pikkuisia kultanuppusia ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 21:41

Kaikki perilliset on saanut tään halaukset..kun ovat meillä käyneet..koko poppoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 23:18

ei kukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:15

Koirani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 08:13

Ei kukaan oo saanu moneen vuoteen.Mielestäni turhanpäiväistä touhua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:38

Ukkokulta ja 5 kk ikäinen tyttö vauva =)
Tykkään halia ja pusutella, koskaan sitä ei saa / anna liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:41

Aamulla sai naisystävä ja hänen Tiibetinspanieli halit ja pusutkin annoin molemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 22:06

Iso Jorma ja siihen keskelle kukkasta.