Näin paljon vaivaa tämän asian eteen. Lue vaikka minun mielikseni ja kommentoi.

KIITOS !
Pasianssi ei ole kortin lätkimistä musta punainen musta punainen Ei mennyt läpi vai menikö.
Se on kaikkea muuta jos viitsit tutustua peliin ? (Tähän kuuluisi linkki peliin )
Pelissä on opastus ja opettelu ohjelma aina voit kysyä teitkö oikean vai väärä siirron. Peli opettaa sinulle vihjeitä ja oikeita siirtoja. Peli on ennen kaikkea muisti peli jossa on joskus pakko peruuttaa vaikka 10 siirtoasi Aina ei kannata ottaa korttia pöydälle vaikka se kuinka kävisi täytyy seurata pelin etenemistä maan perusteella että saat toivomasi tuloksen pelin läpi menemiseksi. Kaikki tarvitsevat aivo jumppaa sanovat lääkärit. Tämä peli kertoo sinulle OMAN edistymisesi aivo jumpassa / pasianssissa vaikka vuoden Graafisen esityksen edistymisestäsi. Peli on grafikaltaan ja äänineen huippu luokkaa maailmalla kymmenissä eri maissa.
Voit valita kohta edistyneemmän pelin. Vaikka miten pärjäisit tämän päivän pelaajista maailmalla. VAROITUS
Sitten oletkin jo koukussa niin kuin minäkin www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/27821
Mutta näin totaalisena ihmisenä en ole joutanut Alkoonkaan kun pelissä tarvitaan aivoja. Suo siellä vetelä täällä. T Lettupino
PS, Ei ketään kiinnosta näköjään PELIT

Lisätty: 07.02.2010 - 12:29

Linkki peliin www.crystalsquid.com/play/Cr..._Solitaire

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 12:23

Minua pelit kiinnostaa, mutta nopeat, yksin pelaaminen, minä olen yhtä napsun peliäkin pelanut 5000 kertaa ja hyviä pojoja saanut, ja muitakin pelejä 1000 kertaa sekä koneeseeni ladattuja pelejä , ei minua mikään kilpailu niistä kiinnosta, minä itselleni haasteen teen, pojoja pitää saada niiin ja niin paljon ja tunnin vaikka silitän tai kellarin kattoa maalaan jos tulee pojoja riittävästi, eli voi päiväkin mennä että en mitään tee. heh heh

Lisätty: 07.02.2010 - 12:32

Minä pelaan nettipokeria leikkirahoilla, ja olen niin häviöllä jos oikeaa rahaa olisin pelannut, lasten teltassa metsässä 2 kissani kanssa olisin nyt, ja velkaa miljoonan verran.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 12:28

Tää ei oo yhtään peli-ihminen. Keno ja Lotto ainoat mihin panostan. Nuorena pelasimme kyllä korttipelejä ja ristikontraa saatoimme pelata aamusta iltaan. Ihan hyvä harrastus sinulle, lycka till vaan jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 13:50

En ole minäkään noita peleistä kiinostunnu...Joskus pelaan pasiannsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 17:00

Joskus jotain tulee pelattua, mutta aika ei vain yksinkertaisesti riitä niiden pelaamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2010 - 19:05

Pelailen kyllä nettipelejä, mutta nuo pasianssit on jääneet vähemmälle. Ja jossain vaiheessa tulee ne pisterajat tai aikarajat eteen. Ei saa parempia tuloksia vaikka kuinka yrittää. Siinä vaiheessa meneekin sitten mielenkiinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 11:09

Lotto ainoa peli jota pelaan ja rahaakin tulee pieniä summia. Ei ole onneksi aikaa pelata mitään nettipelejä eikä niistä mitään hyötyä taida olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 23:52

Aikaa on vai hetki per henki. Miten paljon sitä hennoo upottaa peleihin? Pikku hiljaa on alkanut tuntua yhä huonommalta vaihtokaupalta.