Missäpä kaikki Napsulaiset luuraa (luurasivat) lauantai-iltana? Hiljaista oli täällä....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 22:05

päivä meni lahden messukeskuksessa ja junaillessa matkat. Missi Pumpanen jäi bongaamatta Vaikka ennakkotiedot netissä kertoivat hänen olleen siellä.

Kysyjän kommentti

Jaa-- Mitenkä tästä nyt parhaan vastauksen keksii? Kovastipa oli hommaa kullakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 22:12

Sitä minäkin ihmettelen..kun on niin hiljaista..Yökyöpelit varmaan tulee kohta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:23

luovaa puuhaa riitti tällekkin päivälle,
vastahan tässä pääsi istahtamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:43

Olinhan ostoksilla, kalakaupassa, vihannestorilla, kenkäkaupassa, kuminauhakaupassa, rautakaupassa, mekkokaupassa (tietenkin !), matkatoimistossa, tein ruokaa mustekalasta, onnistui hyvin, ostin eväitä huomiselle Luksorin retkelle, tein ne eväät, seikkailin netissä ja ihan kohta menen nukkumaan, sillä lähtö on jo kolmelta yöllä. Joten varsin kiireinen ja tuloksellinen päivä oli tämä lauantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:46

Hiihtämässä päivällä ja Havukka-ahoa katsomassa ehtoolla.Kai lehtinen veti osan hyvin,niinkuin
muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 09:52

Eilen lauantaina oli aamuseittemältä herätys, kun piti lähteä kampaajalle keskustaan, sitten puolenpäivän aikaan sieltä ruokapuotiin ostamaan sunnuntaille mussaka-ainekset, sen jälkeen kattelin mäkihypyn karsinnat ja perään heti varsinaiset kisat, ja sitten jo iltayheksältä nukkumaan ihka poikki"naisena":) Ja tosiaan välillä kävin napsuilemas, mut kuten sanosit, niin hiljast tääl oli:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 10:29

Minä kotona vaan olin ja pientä puuhastelin, ja epävarman olon teki minulle kun vastasin tupakki kyssäriin oman mieleni mukaan ja tuntojeni , ja huomasin että sana ei olekaan vapaa vaikka napsun sääntöjä noudattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 10:48

Töissä olin ja illalla niin uupunut etten Vilmaakaan jaksanut kissaksi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 11:39

Plikillä, kyläilemässä ja saunomassa oltiin lauantaipäivänä koko perhe. Ei viitsitty viettää vapaapäivää sisällä tietokoneeen ääressä kun oli parempaakin tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 17:55

Työn raskaan raatajana,lauantai-iltana ja edelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 20:25

Olin naamiaisissa! Ei siitä ennättänyt napsuilemaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 21:53

oltiin täältä kotootaa hieman yli 200km itään vai etelään, no porvoossa oltiin ja kaksipäiväisillä synttärijuhlilla 2 vuotiaan, jot juhlat olivat mitä parhaat ...