Ooottako käyneet katsomassa Havukka-ahon ajattelijaa? Tuli käytyä n.20v jälkeen elävissä kuvissa.

Pop cornia ja pommaccia,ja pari tuntia meni mukavasti sinisiä ajatuksia ja välikäsiä katsellessa.

Avainsanat: havukka-ahon ajattelija

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 20:47

Olen käynyt. Pidin.Loistava suoritus Lehtiseltä. Oikein äijä.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 21:29

Eipä oo tullunna käytyä - mutta mikä jottei voisipa männäkkin.
Oliko hyvä kipale?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:17

En ole käynnyt katsomassa..Tulee nykyään käytyä tosi harvoin elokuvissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:27

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:52

Voisinhan mennä, kun tulen täältä. Katsotaan nyt, meneekö vielä kotikulmilla silloin. Kirjan olen lukenut useampia kertoja. Voi olla, että elokuva latistaa kirjan antaman mielikuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2010 - 22:54

En ole nähnyt kyseistä elokuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:45

Viime sunnuntai kävin Havukka-ahon ajattelijan katsomassa. Se avaruuskohtaus on hyvin filmattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 20:12

en vieläkään, mutta eiköhän kohta puolin ...
yksi niitä harvoja elokuvia jotka olen päättänyt mennä katsomaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 20:26

En ole vielä käynyt mutta tarkoitus on mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 21:55

no en ikinã ei pahal

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 19:38

kyllä olen käynyt ja tykkäsin kovasti.Roolisuoritukset hyvät