Kyselenkö liikaa?? huomasin tänäänkin 8 kysymystä minulta..pitää varmaan välillä pitää taukoa..

Toiset ihan hissun kissun...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 19:29

Hyvin kyselet sie, ja ihan mukavia kyssäreitä, etkä mielestäin yhtään liikaa, hyvä et aina meist joku on aktiivinen, ja käyn ainakii ite kuikkimas näit kyssäreitä välil, mut haluun useimmiten miettii ennen vastaust, ja myös ihka rauhas... jos tääl meil jotain meneillään, ovikello soi, ruoka tulos, sauna, tms. niin sitten vastaan vast myöhemmin, vaikka asia/aihe on tosi kiinnostava, eli ei tosiaankaan tarkota sitä, jot liikaa kyselisit, eli anna palaa vaan:)

Kysyjän kommentti

Kiitos taas sinulle..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 18:22

Ei missään nimessä,kysyvä ei tieltä eksy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 18:53

Kysele vaan edelleenkin . Eipä noita kyselyitä tule milloinkaan liikaa ja niihän se on että vain kyselemällä saa vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:21

ei hätäpäivää, jatka vaan, ei täällä nykysellään liikaa noita kysymyksiä näytä tulevan

vähän liikaa kyseli aikaan se yks koululainen joka roiskasi varttitunnissa parikymmentä kysymystä ja sen jälkeen alkoi urputtaa kun kukaan ei vastaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:59

Voi liisukka - kysele sinä ja me muut mielellämme vastailemma täältä! Hyvä juttu kun pistät porukkaan vipinää. Ainahan muut eivät ole kyselytuulella mutta vastaillaan mieluusti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:04

Anna palaa vain!
Kenenkään ei ole pakko vastata, eikä lukea, jos ei kiinnosta tai ehdi. Itsellä nyt jälkimmäistä, joten en paljon kysele ankä vastaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:20

et minusta . kysele ihan rauhassa vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:25

Sitähän varten olemme täälä että auttaisimme muita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:26

ketäs tuo nyt häiritsisi, kaikkiinhan ei ole pakko vastata, niin että anna mennä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:45

Kyllä kysyä saa, me muut sitten vastailemme, sellainenhan tämä Napsu on, että kysytään ja vastataan vuoronperään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2010 - 22:52

Kiva että kyselet. Tänään olisi muuten ollutkin tosi vähän kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:47

Ihan hyvä että on vastakohtia kaltaiselleni joka kysyy 8 kysymystä vuodessa.
Ilman kysymyksiä ei olisi tätä palstaakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:24

Mukavaa kun kyselet. Pysyy keskustelu virkeänä ja on kiva vastailla kysymyksiisi.