Onko pakastimessa paljon..ihan omaa satoa mitä olet kasvattannu..marjoja,tilliä ja persiljaa?

Minulla nätä on..ja vielä lisäksi kesäkurpitsaa..lohkoina mitä lisään pataruokiin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 17:01

Marjoja löytyy - ja persiljaa + tilliä:)

Kysyjän kommentti

Samoin täällä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.02.2010 - 15:09

Ei mitään itse kasvatettua ole, mutta itse kerättyä on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 16:38

Itse kerättyä satoa on paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 18:38

On tilliä, persiljaa,kirveliä ja porkkanaa omalta kasvimaalta ja itsepoimittuja luonnonmarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:26

tämä suku ei mitään kasvata, mutta pakastimesta löytyy
perikunnan keräämiä ja itse ongittuja senverran että pitkälle kevääseen piisaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:28

Viinimarjoja, karviaisia,sieniä ja jotain vihreetä,kurpitsakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:26

Mansikoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 14:58

Tillit ja persiljat olen kuivattanut, samoin omenat, niitä ei tarvitse pakastaa. Ehkä omenasosetta on pari pientä kippoa pakkasessa. Vuosi on itselläni maksimiaika minkä siellä säilytän tavaraa, yleensä paljon vähemmän. Kun kaverin mummo tarjosi ystävällisesti marjoja syksyllä 2009 ja päällä oli tarra "kesä 2002" niin oli pakko kieltäytyä kunniasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 00:58

Siellä lähinnä viinimarjoja,mustikoita,puolukoita,karviaisia,vattuja,tilliä,kesäkurpitsaa,sieniä,ruokaa,leivonnaisia, leipää, sämpylöitä,Tuore soseita,mehua. Syksyllä marjat kerätty.Lihaa ja kalaa.Mulla on hyvä kellari käytössä,siellä on hilloja ,mehuja,juureksia ja perunoita.Kuivatan erikseen kaikkia vihreetä ja sieniä.
Ei niitä kaikkia tässä muistakkaan.