Oletteko kanssani samaa mieltä??..hyvä asia,että rvintolassa ei saa polttaa tupakkaa...

Minusta oli ilo mennä ravintolaan käymään..kun ei ollut tupakansavua..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 07:10

On se hyvä asia ja minä sekä mieheni ei olla sen koommin ravintolassa käyty kun tupakointi kielto tuli, säästyy rahaakin, paljon vaan kaikenlaisia kieltoja niin ei tarvitse kotoaan pois lähteä eikä rahaa kulu.

Lisätty: 06.02.2010 - 08:01

Ja viinanmyyntikin pitäisi ravintoloissa kieltää, niin raittiit ihmisetkin voisi ravintoloihin mennä, ei tarttis örveltäjiä katsella.

Lisätty: 06.02.2010 - 17:47

Mitäs Matilda siellä sitten arvostelee vastaustani, jos erilaisia mielipiteitä saa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 00:31

On vaikka hyvin havoin käynkin,mutta ajatellaanpa myös henkiläkuntaa, joita tulee passiivisia tupakoitsijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 03:12

Ravintolassa tupakointi oli kertakaikkisen kuvottavaa. Yökerhoissa polttaminen tuntui taannoin kutakuinkin itsestäänselvyydeltä, mutta eipä sieltäkään ollut kiva kotiutua haisten ja yskien.
Tupakoijat ovat vähemmistö. On totaalisen epäoikeudenmukaista, että kaikki joutuivat siitä kärsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 09:01

Onhan se ihan ok vaikka alkuun tuntui ihan mahdottomalta yhtälöltä.Silloin alkuun kävi minulla ja monella muulla vahinko kun rööki suussa etsi tuhkakuppia ja vasta sitten muisti,että ei saa....nyt siihen on tottunut ja ihan ok juttu.Kunhan ei mennä liialliseen holhoamiseen niin kuin joku vaati kieltoa helsingin kaduilla tupakoimiseen.....Vaikka kyllä sekin laki joskus taitaa tulla.Vaan jos esim.Pekingissä kävelet vähän aikaa kadulla vastaa se kahden tupakka-askin polttamista..(autot)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 10:20

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2010 - 11:27

En osaa sanoa tuohon mitään, kun en ole ravintoloissa käynyt reiluun kymmeneen vuoteen. Mutta kai se niille on hyvä, jotka eivät itse polta. Eivät savustu tupakoitsijoiden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 13:24

KYLLÄ...Erittäin hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 14:27

varsinkin silloin kun oli töissä ravintolassa,
passiivinen tupakointi ei ollut kovinkaan terveellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 14:28

Erittäin hyvä asia. Tupakkaa voi polttaa sellaisessa paikassa ettei muiden tarvitse kärsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 14:28

Erittäin hyvä asia. Maarit3, etköhän nyt hieman kärjistä asiaa...
Savuttomuus etenkin hlökunnan kannalta hyvä asia. Passiivinen tupakoitsija voi olla, mutta kuinka ollaan passiivinen viinan juoja ??
Mie oon tätä mieltä ja joku toinen toista mieltä ja kaikki mielipiteet sallittakoon =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 15:04

hyvä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 15:19

Ihan hyvä on, ei ole kiellon jälkeen tarvinnut ravintoloiden ovia avata, edes ruokailumielessä.
Pitäkää te nyt ne paikat pystyssä, viihtyisyys niistä kuulema myös katosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:20

Ihan hyvä että ravintolassa saa poltta amutta baarissa pitäisi sallia polttaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:23

olen samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:37

Tupakanpolton kiellon ymmärrän mutta miksei saa vetää edes yhtä soittia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:58

Tupakat pois ja piiput piiloon, turha ja aivan tarpeeton tapa, josta jotkut halauaisvat eroon, mutta eivät pääse. Kyllähän ravintoloista voisi poistaa sen viinanmyynninkin, pysyisivat ihmiset enemmän kotonaan, esimerkiksi isät lastensa kanssa. Oikeastaan, jos totta puhun, siis oman kantani ilmoitan, niin tonic maistuu paremmalle ilma giniä, kokis ilman rommia, mutta humalaanhan niistä ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:12

Kyllä on ilmapiiri parempi ja pitäähän sitä ajatella työntekijöitäkin, kuka haluaa tehdä 40h/viikko töitä tupakkakopissa? Ei tosin ole lisännyt omaa käymistä lainkaan, mutta kaikkea tupakkaa rajoittavaa kannatan kyllä. Yleensäkin piipahdan noissa paikoissa vain kesäisin ja silloin luonnollisesti terassilla, viereisessä pöydässä röökaava ei haittaa ulkona ja kun en kuitenkaan ole siellä koko päivää niin poltelkoon rauhassa - ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:35

Ennen haisi rööki, nyt haisee kaikki muu; hiki, viina, valkosipuli, halvat partavedet/hajuvedet... Onneksi sentään terassilla saa vetää kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 08:41

Ilman muuta selvää eteti ravintolassa saa tupakoida, siellähän on myös muita kuin tupakoitsijoita.
Ruokaravintoloissa ei ole saanut polttaa aikoihin, muissa en edes käy.Terassipolttaminen on seuraava askel terveeseen maailmaan. Terasseja on jouduttu kieltämään koska savuhan nousee ylöspäin eli asuntoihin.
maarit kärjistää asioita pahasti, ruokajuomia ei voi asiakkailta kieltää. Tupakoida taas voi ihan hyvin kotona, miksi pitäisi mennä ihmisten joukkoon savuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:56

TaijaK puhuu asiaa, samoilla linjoilla.