Kuka juo kahvia aamuisin herättyään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 20:16

Mun on aivan pakko saada pari isoa mukkia kahvia aamuisin. Päivällä saatan juoda kupillisen pari tai en. Illalla en kahvia juo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 18:50

kyllä silloinkin, ja sitten pitkin päivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 18:51

No, mä juon aamulla kupin kahvia (vajaan), syön yhen paahtiksen, tuoremehunlasillisen.
Töissä taas (se vajaa) kupillinen klo 8.30 (+ruisleipää ja viilin) ja sit vielä töissä se klo 13 kahvittelu, ja siihen se jää.
Ennen join kahvia myös töistä tultua, ja vielä iltakahveetkin, mut sit vatsa pani hanttiin niin lopetin noin pari vimppaa kahvinjuontia ja nyt asia OK. (tosin tätä jatkorimpsua et kylläkään kysyny...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 18:53

aina välillä juon mäki vaikka oon vasta näin nuori mutta onneksi täällä on 9v tyttö!

Lähteet:
aina välillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 19:36

en juo aamuisin kahvia.
enkä juo välttämättä ees koko päivänä kahvia.
eli en ole niitä ihmisiä, jonka päivä käynnistyy kupilla mustaa kahvia. ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 23:43

Aamulla, päivällä, illalla ja välillä siinä välilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 08:31

Juon koko pannullisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 19:31

Kysyttiin samaan asiaan liittyvää:

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2782

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 22:57

Kyllä, juon pari kupillista mustaa kahvia joka aamu. Sitten on vielä päiväkahvit ja iltakahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 17:08

Pystyykö joku muka lähtemään liikkeelle ilman aamukahvia??? On sitä saatava ja useampi mukillinen, tilkka maitoa sekaan :-)
Kahdentoista mukillisen jälkeen vanha vatsahaava on kuin uusi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 00:13

aina hereillä ollessa ,samantekevää onko aamu vai ilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 11:12

Minä aina, muulloin en sitetn kahvia juokaan. Yksi aamiaiskupillinen kahvia, voileipä ja jogurtti sekä lasi mehua.