Olet auttanut työkaveriasi. Töiden jälkeen pomo soosottaa sinua tekemättömästä työstä. Siitä, mitä opastit kaverille. Ketuttaako??

Avainsanat: kalifi ja sen haaremi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 19:24

Ketuttaisi ainakin minua. Eihän se olisi mukavaa saada soosotusta pomolta tyokaverin auttamisesta ilman että hän ottaa soosotusta ennen selville kumpi ne työt on jättänyt tekemättä: minä, vai auttamani työkaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 20:29

eikös pomon tehtävä ole näyttää ja opastaa,
sekä perehdyttää työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:45

kommunikaatio ongelmia - selviää aikanaan tai sitten ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:55

kyllä on saakelin idiootti pomo ite ainakin sanoisin suorat sanat ja lähtisin vekeen koko paikasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 22:01

Pomojen tehtävä taitaa olla aiheuttaa jonkin asteista "ketutusta" jos ei aiheuta niin on huono pomo.
Näin on ollut ja tulee aina olemaan.
Taitaa olla väärä päivä Ankkurin vastailla tämänkaltaisiin kysymyksiin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 17:55

Sinähän toki vastasit pomolle, että autoit työkaveriasi eli teit sen, mikä pomolle kuului.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:18

Työhönopastuksesta maksettiin ainakin meillä erillinen korvaus, kuului ihan työsopimukseen, siis jos opetti uudelle kaverille työnkuvaa. Silloin sai omat hommat jäädäkin muiden harteille. Toisaalta jos asia ei näin ole niin ei kai silloin kannata tehdä muiden hommia ja jättää omat tekemättä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 20:38

Kyllä ketuttaa. ja juuri näin on omassa työssäni tapahtunutkin. Onneksi pomo sentään tajusi tilanteen, kun selitin hänelle mistä kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 09:20

Sana soosottaa on outo... samoin on koko kuvio. Kun ei tiedä alasta, ei voi ottaa kantaa.