onko Lappeenrannassa yhtään ikäistäni naisihmistä,joka tarvitsisi seuraa ulkoiluun,konsertteihin tai teattereihin???

Autollinen ihminen oilisi tarpeen

Lisätty: 05.02.2010 - 18:43

miksi tämä poistettaisiin??

Lisätty: 05.02.2010 - 18:49

olen 66v ja terve reipas ihminen,miespuolinenkin kaveri kelpaisi

Avainsanat: kivat harrastukset lenkkeily ym kaupunginorkesteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2010 - 23:41

Kyllä sieltä voi saada seuraa..kun oikeasta narusta nykäsee..On siellä yksinäisiä..jotka myös haluavat seuraa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 18:20

Vastaisin että on, mutta luulenen että kysymyksesi poistetaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 18:23

Ei kai nyt tavallista kysymystä poisteta?!

Luulisinpa, että löydät kamun käymään kulttuuririennoissa kanssasi ihan varmasti, mutta se, että löydät täältä on ehkä himppasen vaikeampaa.

Toivon todella, että kaveri löytyy ja nauttikaa käymisistä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 19:24

Varmasti on muitakin, jotka kaipaavat kaveria ulkoiluun ja kultturin pariin.Tsemppiä sinne Lappeenrantaan sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:23

Toivottavasti löydät seuraa, jatka vain etsimistä, kyllä seuraa vailla olevia ihmisiä on paljonkin. Oletko ajatellut, että jostain harrastuseurasta saattaisit hyvinkin löytää samanhenkisiä ihmisiä. Entä naapurusto, joskus mukavat ihmiset saattavat asua seinän takana. Ole aloitteellinen, kyllä se lopulta kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 16:41

Ihminen saa aina ystäviä ja seuraa, jos haluaa.Ole sinä aloitteentekijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:32

Normaalien ihmisten normaaleja kysymyksiä ei sentään täälläkään poisteta. Tule Joensuuhun niin saat asiallista seuraa vaikka lätkämatsiin tai pääset pulkkamäkeen kaksivuotiaan tytön kanssa. Vierailen LPR lähellä olevalla maatilalla muutaman kerran vuodessa ja viikon päästä on siellä ristiäiset, mutta valitettavasti LPR on itselleni lähinnä läpikulku paikka. Tosin pari kertaa vuodessa käyn pikisaaressa heittämässä frisbeegolfia, mutta se ei taida kiinnostaa...