Pitääkö olla Sadisti / masokisti jos käy oopperassa ?

En ole Sadisti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 18:18

Ei todellakaan. Oopperassa käynti on ihan mukavaa. Saa sitä hengen ravintoo. Ja hyvässä lykyssä väristyksiä, jos sopraano huilauttaa äänensä ihan yläceehen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 18:25

ei sen nyt niin kamalaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 18:26

ei tarvitse vastaan kokemuksesta

en tosin yhtenään siellä ramppaa, ja täytyy tuunustaa että useimmiten käyntien syynä on pieni sosiaalinen pakko, mutta siitä huolimatta pystyn kestämään sen kuin mies (itkuun pillahtamatta) ja toisinaan jopa nauttimaankin .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:09

En ole kuin kerran kaynyt turussa ja otin sivistyneesti konjamiinia sen verran,että hyvin nukuin.Silloinen vaimoni oli kylläkin hyvin närkästynyt lievästi sanoen...Diggaan enempi vanhasta rautalangasta!Täällä raisiossa loppui nuo tangomarkkinakarsinnat joissa touhusin taustalla.Mutta sen sijaan tänne tuli kitarasankari tapahtuma joihin treenaan joka päivä gibsonillani ja uskon sijoittuvani.Tapahtuma alkaa entisen tangomarkkinapaikan tiloissa 22.5-10 tarkemmin os.www.kitarasankari.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:29

Oopperassa voi seurata myös lavasteita, valoja, puvustusta ja muuta, mikä kuuluu esityksen kokonaisuuteen. Onhan oopperassa paljon teennäisyyttä ja koko esitys vaikuttaa keinotekoiselta, mutta ooppera on taidemuoto, kaikkien siinä mukana olevien esiintyjien on harjoiteltava vuositolkulla. Kaikki, mitä lavalla tapahtuu, on pitkän yhteistyön tulos. Kun tältä pohjalta seuraa esitystä, niin alkaakin tuntea myötätuntoa lavalla olijoita kohtaan, ja huomaa itse päässeensä elämässään paljon helpommalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:58

jotain vielä pahempaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 14:39

Lyhyesti sanottuna EI !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 21:00

Ei todellakaan. Oooppera on katsomisen ja kokemisen arvoinen tapahtuma. Kokeilepa kerran Savonlinnan Oopperajuhlille menoa, näkemyksesi oopperasta tulee muuttumaan myönteiseksi, takuuvarmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 15:17

Ei tarvitse ja miksi pitäisi. Noin kerran vuodessa käyn Oopperassa eli omassa valtion oopperassamme. Ulkomailla on tullut käytyä muutama kerta.
Onko Turussa muuten Ooppera?