Kiinalaiset haluaisi ostaa saunavitsoja -koivusta tehtyjä. kukahan valmistaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 16:09

Tulikohan taas eteen murre ongelma? Minä olen kuullut vihdoista ja vastoista, mutta en sentään saunavitsoista?

Jos koivut vaan riittää niin vihtojen ja vastojen tekijöitä varmasti löytyy, paljonkohan pitäis olla?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 18:24

Kannattaa myös varmistaa, että saako niitä viedä Kiinaan. (Jos siis oli tarkotus viedä kotiin mukanaan..) Yleensä tollaset kasviperäset jutut on kiellettyjä mantereelta toiselle matkustettaessa.. Mutta saatan olla ihan väärässä, Kiinaan kun en ole koskaan vienyt vihtoja. Varmistaisin silti asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2008 - 20:26

Kiitos vastauksesta! Aluksi ajateltiin 10-15 tuhatta kpl. Onkohan niitä tehty talvea varten? ei kait enää onnistu tänä kesänä- kuulin että juhannuksen aikaan on paras aika tehdä.
Tää juttu sai alkunsa, kun minua pyydettiin hommaamaan paljon saunavihtoja !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2008 - 21:00

Otapa yhteyttä Sauna-PRO nimiseen yritykseen. Sieltä pitäisi löytyä valmiiksi pakattuina. Citymarketissakin olen heidän vihtojaan nähnyt. Hinnat saattavat tosin nousta aika korkealle, mutta noin suuren erään saa jo varmaan paljousalennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 08:33

Suomen Sotaveteraanit tekevät niitä ja soita paikallistoimistoon.He olisivat todella kiitollisia.