Oletteko käynny pilkillä??

Minkälainen kalatuuri..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 15:23

affenia on noussu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 12:37

En ole saanut pilkkiä killuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 13:22

Viime lauantai yönä ja tarjoilia ei enää tarjoillut pöytääni....;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 13:51

en enkä aio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 14:12

en ole ikinä,
vois vaikka kokeilla joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 15:29

En koskaan. Työpaikkani talvitapahtumassa järjestettiin kerran pilkkikisat ja tuolloin sain kunnian olla tuomarina eli saaliit laskettiin kappaleissa, ei grammoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 16:50

viime ajat olen pilkkinyt yhdessä pitkäpiimäisessä seminaarissa,
on näköjään vanha 'pystyssänukkumisen' taito tallella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:10

Nuorena poikana usei isäni kanssa ja vielä vanhemmalla iällänikin. Kairat on terässä mutta en vuosiin kuin kesällä veneen laidalta. Eikö sekin ole pilkkimistä eikä ainoastaan avannosta kalastusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 08:06

ikinä en jäällä, mutta samoin kuin Valperi paikka vain kotisoffa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:39

Tarkoitus mennä sellaiseen "sukupilkkikisaan" Outokummun lähistölle kuukauden päästä. Viimeksi kun olin pilkillä oli niin paksu jää ettei edes kaira mennyt läpi ja sama ongelma voi olla nyt kun on ollut kuukauden ajan -20C. Ahvenia tulee aina - siis jos saa sen reiän jään läpi. Itse kun saan koko ajan tehdä 2-3 reikää ja paikkaa tietysti vaihdetaan vartin välein on voimat niin loppu että oma pilkkiminen on varmaan taas sitä muiden (lapsien) välinehuoltoa.