Oi kallis Suomenmaa!

vantaanvandaali.blogspot.com...mista.html
Miten tähän on tultu?

Lisätty: 05.02.2010 - 10:11

Mariaanalle luettavaa. Aika synkkää sellaista. www.aamulehti.fi/sunnuntai/t...8141.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 09:52

Näyttäisi Suomi ja meidän systeemit olevan menossa pikku hiljaa rappiolle. Monta asiaa pitäisi tehdä toisin, osan kanssa myöhäistä jo ja lasten kasvatuksestahan nykymaailman meno riippuu, kuin myös se millainen on Suomen tulevaisuus. Työnvieroksujat, lorvailijat ja seinien tuhrijat kuriin ja hyödylliseen toimintaan. Jos suomalaisille ei työ maistu vaan aina lakkoillaan ja naristaan niin laitetaanpa töihin nämä muualta tulleet tai sitten maasta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 01:36

Ihmettelen kovasti, millä perusteella laajennus on ensinnäkään välttämätön "yhteisen edun" nimissä, mutta vielä tätäkin enemmän sitä, miksi suunta pitää olla rannikkoa myöden? Toisessa henkäyksessä valitetaan pk-seudun asukastulvan mukanaan tuomia ongelmia (esim. lastenhoito, koulut) ja seuraavassa surkutellaan kuolevaa maaseutua. Miksi investoida huimat summat Lahden oikorataan tai Tampereen suunnan moottoritiehen ja junaliikenteeseen ja sitten alkaa kaupungin laajennus itään?

Yleisradio uutisoi, että eduskunnan oikeusasiamies on keskeyttänyt ikätestit alaikäisille turvapaikanhakijoille. Apulaisoikeusasiamies Jukka Lindstedtin perustelut olivat vähintäänkin mielenkiintoiset:

” Testillä puututaan henkilön koskemattomuuteen ja yksityisyyteen. Ei ole mitenkään säännelty, kuka näitä testejä voi tehdä ja millaisilla menetelmillä. Eli sääntelyn tarvetta on paljon.”

Kun Suomen lakia rikotaan eli tullaan rajan yli ilman asianmukaisia papereita, rikollinen muuttuu erityisen suojelun tarpeessa olevaksi vainon uhriksi sanomalla taikasanan ”turvapaikka”. Jos turvapaikanhakija väittää lisäksi olevansa alaikäinen, viranomaisilla ei ole oikeutta tutkia epäiltyä rikosta. Taikasanalla ”turvapaikka” ihmisoikeudet astuvat voimaan. Eikä mikään ole niin arvokasta kuin turvapaikanhakijan ihmisoikeudet.

Markus Jansson kertoo erinomaisessa kirjoituksessaan oman käsityksensä asiasta:

” Tämä kertoo mielestäni aika paljon siitä, mikä Suomen viranomaisia oikeasti kiinnostaa ja minkätyyppisistä asioista ja keiden oikeuksista he ovat kiinnostuneita. Ketkä ja mitkä eivät merkitse heille mitään ja keitä paapotaan muiden kustannuksella. Keiden oikeuksia voidaan vapaasti loukata ja keille keksitään tyhjästä oikeuksia joihin vedotaan vain siksi, ettei rikollisia saisi kiinni heidän valheistaan.”

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 03:29

onttopohjan vastaus ei liity sinun linkkiin mutta olen samaa mieltä onttopohjan vastauksen kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2010 - 12:27

Eikä se jää yhden Koivulylän tuhoamiseen. Jos ei päättäjät ja vanhemmat reagoi paremmin nuorison tekemisiin ja juoppojen mellastukseen, niin paljon vielä tapahtuu pahaa. Ja kaikki on kasvatuksesta kiinni. Olen aiemminkin sanonut, että nykyvanhemmat eivät osaa kasvattaa lapsiaan oikeisiin elämän arvoihin. Sitä saa mitä tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 21:01

meitä on monta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 16:59

Juu-u. Kyllä oli ankeita kuvia.Jonkun on vielä asuttava tuollaisessa törkykasassa.Kukaan aikuinen ja täysijärkinen ei mene sottaamaan ympäristöään kyseisellä tavalla.Ala-arvoista.On väärin, että jotkut saavat tällä vyötärön-alapuolisanastollaan noin paljon pahaa aikaiseksi.Pitäisi palkata lisää korttelipoliiseja.Heille oikeudet amerikan malliin. Jos ei puhe auta, mikä on varmaan totta, niin sitten hilut kinttuihin heti.Eikä aleta niitä paapomaan.Sitten pitäisi palkata lisää vanginvartijoita, jotta saataisiin nämä herranterttuiset pussihousukaverit järjestykseen. Siinä olisi jo paljon lisää työpaikkoja. Haa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:57

Juuri tuota pakenin tänne korpeen.
Täällä on puhdasta vettä ja metsää eikä ainoatakaan rappioaluetta lähelläkään.
Valitettavasti työt saattavat tulevaisuudessa ohjata tuonnepäin takaisin, mutta ainakin lapset viihtyy täällä korvessa paremmin ja se on tärkeintä.